ח​נוכת ביתה החדש של החברה לביטחון



בית משרדי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, שינו מיקום-כעת זה רשמי! בטקס חגיגי חנכה החברה לביטחון את משכנה החדש בבניין המשטרה הישן ברחוב ז'בוטינסקי

בשבוע שעבר, חנכה החברה את משכנה החדש בנוכחותם של ראש עיריית ראשון לציון, דב צור,  מחזיק תיק הביטחון, ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות, מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, מנכ"לי החברות העירוניות, בכירים נוספים בעירייה, מפקדי תחנת משטרת ראשון בהווה ובעבר, וכמובן, עובדי החברה לביטחון. טקס החנוכה החל בהדלקת נר שמיני של חנוכה על ידי הרב קזיוף, המשיך בברכות המכובדים, קביעת מזוזה, גזירת סרט, והסתיים בסיור בבניין החדש.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, בירך בטקס החנוכה ואמר:" היום הוא יום חג כפול. הענקת מבנה ראוי לשמו, לעובדי החברה ולתושבי העיר, היא חלק בלתי נפרד משיפור השירות לתושב ומהשיפור המתמיד של הביטחון והסדר הציבורי בעיר ראשון לציון. בית החברה החדש הוקם לתפארת וראוי לתושבי ראשון לציון".

ראש העירייה הוסיף ואמר לקהל המשתתפים על  כך שבמקום בניין החברה החדש היה אמור להיבנות במקום מרכז קהילתי לתושבי האזור, וכי על אף שבמקום כעת בית החברה לביטחון, הוא לא זנח את הרעיון. לדבריו, הוא עדיין מחויב לחיפוש פתרון למיקום עבור מרכז קהילתי לתושבי האזור, ופתרון אפשרי הוא קומה נוספת בבית החברה שיוקדש לפעילות מרכז קהילתי.

מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות:"אין דבר יפה וטוב יותר מלחנוך מבנה יפה שכזה בנר אחרון של חג חנוכה. לשוטרים, שהיה זה משכנכם הישן, ברצוני לומר-אתם בני בית פה, בניינינו בניינכם".עוד הוסיף גנות:"מתוך ההבנה שהתושבים זכאים לשרות אמין, מקצועי ובתנאים סביבתיים מתקדמים החלטנו לעבור למבנה חדש, מרווח, נוח ומתקדם, בעל חזות חדשנית ותשתית שירותית תומכת. התשתית החדשה תאפשר לנו לתת שירות באופן המכבד את התושבים וצורכיהם. ברצוני להודות לעובדי החברה ולייחל לשנים רבות טובות ופוריות במבנה החדש".

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני:" אנחנו היום בבית שלנו! מנהלים ועובדים יקרים זה הבית שלכם. אנו שואפים להעניק שירות מצוין, איכותי, יעיל ונעים לתושבי העיר בכל התחומים. המבנה החדש יאפשר לנו להעניק לתושבים שירות בלתי מתפשר, בתנאים תומכים, לעובדי החברה ולקהל הרחב. אין לי ספק ששיפור סביבת העבודה משפרת את תפקוד וביצועי העובדים. חדרים ייחודיים להדרכה ולהחלפת משמרות יאפשרו לפקחים מהלך עבודה יעיל ויסודי יותר מבעבר".נחמני, ביקש להודות לראש העירייה, דב צור, על שראה את הצורך החשוב לשפר את השירות לציבור מחד ולאפשר רווחה לעובדי החברה לביטחון מאידך:"דב, המקום שיפר משמעותית את השירות לציבור הבא בשערינו, היום ישנה הפרדה בין מקבלי השירות הפיזי למקבלי השירות הטלפוני.היום כל אזרח יכול לקבל שירות באופן פרטי מבלי שאחרים עומדים מאחוריו ומקשיבים וזה מאוד משמעותי. על כך תודה".

עובדת החברה העירונית לביטחון, שרונה שטרית, ברכה גם היא בשם העובדים:"התפקיד של כולנו הוא לשרת את ציבור כלל תושבי ראשון לציון. לחזק את הקשר בין הציבור לרשות המקומית, לתת מענה, להעניק פתרונות לצרכים המתעוררים בכל שעות היממה ולהגביר את ביטחונם האישי של התושבים. כשאנו מבצעים את עבודתנו בשטח או במשרדים חשוב לנו לדעת שיש גם מי שחשב עלינו, שדאג לתנאי העבודה שלנו שיאפשרו לנו לצאת עם חיוך מדי יום, עייפים ומרוצים לדעת שמחר נגיע שוב על מנת לשרת את תושבי העיר ראשון לציון על הצד הטוב ביותר".

כחלק משיפור השירות לתושב, בבניין החדש,  יוכלו התושבים ליהנות מאולם קבלת קהל, מרווח, משודרג ונוח הרבה יותר.  כמו כן, הוקמו בקומת המרתף חדרי תדריכים וחדרי העברת משמרות לפקחי החברה, במטרה לשפר את תנאי העבודה ובכך את תפקודם של הפקחים. התשתית למעבר החברה תוכננה ושופצה על פי סטנדרטים שירותיים מתקדמים. עמדות קבלת קהל הורחבו לנוחות התושבים, ריהוט המתנה הותאם לדרישות, כמו גם מערך המיזוג, התאורה והחשמל. עד כה פעלה החברה ברחוב ירושלים 2 ואילו כעת פועלת החברה ממשכנה החדש  ברחוב ז'בוטינסקי 61 , המבנה הישן של תחנת המשטרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה