שישה מאסרי עולם לרוצח משפחת אושרנקו



מאסר עולם בגין כל אחד מבני המשפחה שנרצח ישלם מאות אלפי שקלים פיצוי לשארי הנרצחים ביהמ"ש: הרוצח דמיאן קרליק איבד כל צלם אנוש

דמיאן קרליק, שהורשע ברצח ששת בני משפחת אושרנקו, יישלח לכלא לשישה מאסרי עולם מצטברים ועוד עשר שנות מאסר בפועל בגין הצתה ופריצה לבית.

השופטים אברהם טל, רות לורך ואחיקם סטולר קבעו כי קרליק, שרצח את השישה, פעל מתוך נקם, כעס ושנאה וביצע את המעשה בקור רוח וללא צלם אנוש. "לא מצאנו כל נקודת זכות לנאשם", נכתב בגזר הדין.

הרצח בוצע לפני כשנתיים. קרליק, שהועסק בעסק של המשפחה ופוטר, ביצע את המעשים כנקמה.

"תמונות הקורבנות מעוררות חלחלה", כתבו השופטים של ביהמ"ש המחוזי בפתח תקוה, "הוא לא הסתפק ברצח אלא גרם להצתת הדירה בחלקה - הנאשם איבד כל צלם אנוש וקור רוח וקטל שש נפשות, שלושה דורות מתוך נקם כעס ושנאה".

עוד נקבע כי קרליק ישלם פיצוי ליאנה אושרנקו, בת המשפחה היחידה שניצלה מהרצח, בסך 258 אלף שקלים, וייתן פיצוי לגלינה ואיליה אפשטיין, הוריה של טטיאנה, בסך 75 אלף שקלים כל אחד. בנוסף נקבע כי קרליק ישלם גם פיצוי ליעקב אפשטיין, אחיה של טטיאנה, בגובה 50 אלף שקלים.

באוקטובר 2009, דקר קרליק את בני הזוג דימיטרי וטטיאנה, טבח בילדיהם רויטל בת שלוש ונתנאל בן ארבעה חודשים, ורצח גם את הוריו של דימיטרי אדוארד ולודמילה, בדירתם. בדיון בתחילת החודש הביע קרליק תנחומים לקרובי הנרצחים מראשון-לציון, אך מיד לאחר מכן ציין כי לא הרג איש.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה