נלכדה צעירה שביצעה עוקץ בגני ילדים בראשון לציון



בחודשים האחרונים נהגה צעירה בת 18 להגיע לגני ילדים ולהתעניין אצל גננות בנוגע לרישום בנה כביכול לגן. בזמן שאלו ניגשו להביא לה שתייה, ניצלה זאת וגנבה את תיקיהן.

גנבת הגננות: צעירה בת 18.5 שהיתה אימת הגננות שבין אשדוד לתל אביב נעצרה הודות לעירנות ואזרחות טובה מצידו של בעל חנות ספורט בחולון. הצעירה נהגה להיכנס לגנים כמבקרת תמימה שרוצה להתרשם מהגן והיתה עוזבת יחד עם הארנק של הגננת, איתו היתה יוצאת למסע קניות.
 
בחודשים האחרונים הצטברו תלונות בעלות אופי דומה מגננות באשדוד, ראשון לציון, חולון ותל אביב אודות הצעירה. הגננות סיפרו כי הן חושדות שבשעה שהיתה הצעירה יושבת במשרדיהן והן היו יוצאות להביא לה כוס שתיה, היתה מנצלת הצעירה את שעת הכושר וגונבת להן את הארנק שבחסרונו היו מרגישות רק מאוחר יותר.
 
השבוע, ביקרה הצעירה בגן ילדים בחולון ופעלה באותה שיטה של אמא המעוניינת לבחון את הגן בעבור בנה. לאחר שיצאה מהגן כשהארנק של הגננת ברשותה, היא יצאה לקניות בחנות ספורט בעיר.
 
בעל החנות שביקש והתעקש לראות גם תעודה מזהה של בעלת כרטיס האשראי של הלקוחה, הופתע לראות כי התמונה (של הגננת שממנה נגנבו המסמכים כאמור) אינה זהה כלל לבחורה שעומדת מולו.
 
כשהצעירה החלה לתרץ לו בסיבות מחשידות, החליט בעל החנות שלא למכור לה, אך רשם את מספר הרכב שהמתין לה מחוץ לחנות ומסר אותו למשטרת איילון יחד עם תיאור המקרה.
 
שמה של הגננת בעלת כרטיס האשראי הסתדר עם השם שמסר בעל החנות. הם עלו על עקבות הצעירה על פי מספר הרכב הרשום על שם בן זוגה (32) המוכר היטב למשטרה שהמתין לה ברכב בחוץ. השניים אותרו באחד מבתי המלון בבת ים והם נעצרו.
 
בחקירתה מודה הצעירה כי ביקרה בגנים אך מכחישה כי גנבה מהם דבר מה. בן הזוג טען כי לא ידע כלום על מעשיה של חברתו אך במשטרה מתקשים לקבל גירסה זו. השניים נעצרו.

קרדיט: ארצי חלפון mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה