4 מדי מהירות הותקנו ברחבי העיר



מדי המהירות החדשים יציגו לנהגים את מהירות נסיעתם ברחובות: יגאל אלון, פריימן, מורדי הגטאות וזלמן שניאור

נהגי העיר ראשון לציון, מהיום גם אתם תוכלו לנסוע ברחובות העיר ולדעת בדיוק מהי מהירות הנסיעה שלכם. בעירייה מקווים כי המידע הזה גם יגרום לכם לנסוע לאט יותר. 4 מדי המהירות הותקנו ברחובות: יגאל אלון, פריימן, מורדי הגטאות וזלמן שניאור, במסגרת פרויקט "דרך חיים", של משרד התחבורה ובמימונו, בתמיכתה המלאה של עיריית ראשון לציון.

מנהל יחידת התנועה בעיריית ראשון לציון, ודים קוזלוב, אומר כי מהירות הנסיעה תוצג ותהבהב לעיני כל, בתקווה כי אמצעי התראה והרתעה אלו יהוו נדבך נוסף בשיפור תרבות הנהיגה, בריסון המהירות ונהיגה בטוחה יותר בעיר, למען בטיחותם של כל המשתמשים בדרכים.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"שיפור תשתיות הבטיחות בדרכים למען הולכי הרגל והנוסעים בדרך, עומדת כל העת לנגד עינינו. בשלוש השנים האחרונות, אנו פועלים במרץ על מנת להגביר את הבטיחות בדרכים ולמגר את תופעת המהירות המופרזת בנהיגה  בתוך העיר. בחרנו להתקין את מדי המהירות ברחובות הספציפיים הללו משום נטייתם של הנהגים להגביר את המהירות בדרכים אלו, משום קרבתם למוקדים המזמינים חצייה מוגברת של ילדים את הכביש, ומשום התנועה הרבה, באזורים אלו, של רכבים והולכי רגל. אני בטוח כי מדי המהירות יעזרו לנו להרתיע את הנהגים, ולגרום להם להוריד את הרגל מהגז, לנסוע לאט ולקחת אחריות על בטיחותם של המשתמשים בדרך".

מ"מ וסגן ראש העיר, יו"ר וועדת הבטיחות בדרכים, מוטי עג'מי:"המאבק בתאונות הדרכים כולל דרכי פעולה שונות ומגוונות – הן חינוך והסברה והן טיפול פיסי בדרכים. המטה העירוני לבטיחות בדרכים פועל כל העת על מנת לאתר נקודות תורפה ולטפל בכל דרך בעיר בכדי למזער ככל הניתן את הסיכוי שתתרחש בה תאונת דרכים. עיריית ראשל"צ בראשות דב צור משקיעה משאבים רבים בתחום זה למען בטיחותם של הולכי הרגל והנהגים בעיר והתוצאות ניכרות בירידה משמעותית בתאונות הדרכים שהתרחשו בעיר בשלושת השנים האחרונות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה