תושב ראשל"צ בין הנתפסים עם נשק בכניסה לביתו של גאידמק



המאבטח בכניסה לביתו של בעלי בית"ר בהרצליה פיתוח במספר דמויות חשודות. הוא מיהר להזעיק את המשטרה ולמקום הגיעו שוטרי סיור ומתנדבים של המשמר האזרחי של משטרת גלילות.

אירוע שקשור בצורה עקיפה לבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, הותר היום (שני) לפרסום: בשבוע שעבר הבחין המאבטח בכניסה לביתו של בעלי בית"ר בהרצליה פיתוח במספר דמויות חשודות. הוא מיהר להזעיק את המשטרה ולמקום הגיעו שוטרי סיור ומתנדבים של המשמר האזרחי של משטרת גלילות. השוטרים עצרו ארבעה חשודים, כולם מוכרים למשטרה, שלושה מהם חבשו כובעי גרב ולחלקם היו כפפות על ידיהם ומטשטשי עקבות על רגליהם.   

אחד המתנדבים צעק לאחד החשודים לעצור והוא הבחין כיצד החשוד משליך לשיחים הסמוכים לביתו של גאידמק דבר מה. השוטרים הצליחו להשתלט על הארבעה ולעצור אותם. המתנדב, מיהר לשיחים ומצא במקום אקדח עם משתיק קול, בסריקה נוספת נמצא אקדח נוסף במקום אף הוא עם משתיק קול.

בחיפוש על גופם של החשודים נמצאו אזיקונים, נייר דבק, אגרופנים וסכין. במשטרת גלילות מיהרו להוציא צו איסור פרסום לאחר שחשדו שהארבעה, תושבי ראשל"צ, נס ציונה, רמלה, ויפו התכוונו לרצוח את גאידמק או לשדוד אותו. עוד באותו הערב, יום חמישי, הם הובאו לבית המשפט ת"א וחוקר המשטרה סיפר כי הם חשודים בשורה של עבירות, החזקת נשק, השגת גבול, קשירת קשר לביצוע פשע כשהחוקר מפרט לשופט שהחשד לקשירת קשר הוא ביצוע רצח או שוד מזוין.
 
סנגוריהם של החשודים עו"ד שרון נהרי, שחר חצרוני ותמיר סננס הכחישו את החשדות ובתום הדיון הורה השופט להאריך את מעצרם בחמישה ימים. ביממה האחרונה חלה התפתחות בחקירה שבעקבותיה מעריכים במשטרה כי הארבעה לא התכוונו לפגוע בגאידמק והוא לא היה המטרה שלהם וכי הם נעצרו בכניסה לביתו במקרה לגמרי וללא כוונה לפגוע בו. בעקבות כך החליטו במשטרה להתיר לפרסום את דבר המעצר.  

בתוך כך, הבעלים של בית"ר ירושלים לא הגיע למשחק הערב מול מכבי חיפה באצטדיון טדי המחודש.
קרדיט: עומרי תבור one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה