המשטרה ממשיכה לחקור את מות ירין שאטי



בני משפחתו של ירין שאטי, בן 17 מחולון, חיפשו אחריו מזה חודש וחצי. אתמול התברר להם ולמשטרה כי ירין נרצח בירייה בראשו ונקבר בחולות ראשון-לציון.

המשטרה ממשיכה לחקור הבוקר (ב') את נסיבות מותו של ירין שאטי, שגופתו זוהתה אמש - שבועיים לאחר שנמצאה בחולות ראשון לציון. למשטרה מספר כיווני חקירה שונים, אך בעקבות צו איסור פרסום שהוטל על כל פרטיה, נמנעים כלי התקשורת מלחשוף אותם.

שאטי נעדר מביתו עוד לפני יום הכיפורים, ולהוריו סיפר כי הוא נוסע עם ידידה לנפוש באילת. למחרת התקשרו אליו בני משפחתו, אולם הוא לא ענה לטלפון. יומיים לאחר מכן, בערב יום הכיפורים, הבינו במשפחה שיש סיבה לדאגה, ובשל כך הגישו אביו ואחיו תלונה על היעדרותו בתחנת המשטרה בבת-ים.

בראיון לגלי צה"ל בו פורסם לראשונה דבר היעדרותו של הנער אמר האב כי המשטרה לא עושה די כדי למצוא אותו. לדבריו, גורמים במשטרה אמרו לו כי בנו לא נעדר, ונצפה במקומות שונים. בתחילה ניסו במשטרה לאתרו באמצעות איכון הטלפון הסלולרי שלו באזור אילת אולם לאחר מכן הסתבר כי הוא מעולם לא הגיע לעיר הדרומית, וכי מכשיר הטלפון שנשא עליו היה של אדם אחר.

רק לפני כמה ימים החלו במשטרה לחשוד כי הנער אכן נעלם, וכי יש חשש לחייו בשל פגישותיו עם גורמים עבריינים. לפני מספר ימים התגלתה גופתו בחולות ראשון לציון, ובבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר התברר כי הוא נורה בראשו. אחר כך קברו אותו הרוצח או הרוצחים בחולות. כעת מנסה המשטרה לשים את ידה על האחראים למעשה.

קרדיט: אלי הוכנברג www.glz.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה