החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי עוברת למשכנה החדש



עד כה פעלה החברה ברחוב ירושלים 2 ואילו החל מיום א', ה- 27.11.11, תפעל החברה ממשכנה החדש ברחוב ז'בוטינסקי 61 , המבנה הישן של תחנת המשטרה.

החברה לביטחון חרטה על דגלה את נושא השרות לתושב המבוסס על קשר ישיר, אמין והוגן. במסגרת תפיסה שירותית זו, עוברת החברה לבניין החדש, בו יוכלו התושבים ליהנות מאולם קבלת קהל, מרווח, משודרג ונוח הרבה יותר.

כחלק משיפור השירות לתושב, בבניין החדש, הוקמו בקומת המרתף חדרי תדריכים וחדרי העברת משמרות לפקחי החברה, במטרה לשפר את תנאי העבודה ובכך את תפקודם של הפקחים. בקומת הכניסה, תתקיים קבלת הקהל של אגף הגביה ובקומה השנייה ישכנו משרדי הנהלת החברה.

התשתית למעבר החברה תוכננה ושופצה על פי סטנדרטים שירותיים מתקדמים. עמדות קבלת קהל הורחבו לנוחות התושבים, ריהוט המתנה הותאם לדרישות, כמו גם מערך המיזוג, התאורה והחשמל.

נציין, כי ביום ה', 24.11.11, תפעל קבלת הקהל באגף הגבייה בלבד בכתובת הנוכחית, רחוב ירושלים 2, עד השעה 14:00.

מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות:"מתוך ההבנה שהתושבים זכאים לשרות אמין, מקצועי ובתנאים סביבתיים מתקדמים החלטנו לעבור למבנה חדש, מרווח, נוח ומתקדם, בעל חזות חדשנית ותשתית שירותית תומכת. עובדי החברה לביטחון, אלה הפוגשים את התושבים מדי יום, עושים ככל האפשר לקיים מערכת של אמון מקצועי ושרות איכותי. התשתית החדשה תאפשר גם להם לתת את הנדרש וליתן שירות באופן המכבד את התושבים וצורכיהם".

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני:"אנו שואפים להעניק שירות מצוין, איכותי, יעיל ונעים לתושבי העיר בכל התחומים. המבנה החדש יאפשר לנו להעניק לתושבים שירות בלתי מתפשר, בתנאים תומכים, לעובדי החברה ולקהל הרחב. אין לי ספק ששיפור סביבת העבודה משפרת את תפקוד וביצועי העובדים. חדרים ייחודיים להדרכה ולהחלפת משמרות יאפשרו לפקחים מהלך עבודה יעיל ויסודי יותר מבעבר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה