חשד: רצח את חברתו והטמין את גופתה ליד הסופרלנד



איגור שירוקיך, בן 36, נעצר בחשד שרצח את חברתו מרינה סיגורוף לפני כחודשיים וחצי והטמין את גופתה בחולות ראשון לציון. מעצרו הוארך בשבעה ימים.

משטרת תל אביב עצרה אמש (שלישי) חשוד ברצח מרינה פיגורוב שגופתה נמצאה לפני כחודשיים וחצי בסמוך למתחם הסופרלנד בראשון לציון. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו של החשוד, איגור שירוקיך, תושב יפו בן 36, בשבעה ימים.

על פי החשד, בצהרי ה-5 באוגוסט, היום בו נרצחה פיגורוב, ככל הנראה, פגש אותה שירוקיך בדירתה בבת ים. השניים נקלעו לוויכוח, בסופו אמרה המנוחה לשירוקיך כי היא מעוניינת להיפרד ממנו. הוא עזב את הדירה בסביבות השעה 15:30, והשאיר בדירתה את המפתח שנתנה לו. לדבריו, היא הייתה בחיים כאשר עזב.

מספר שעות מאוחר יותר שבה בתה בת ה-13 של סיגורוב לדירתן, ומשראתה כי אמה אינה נמצאת הזעיקה את המשטרה, שפתחה בחיפושים. חמישה ימים לאחר מכן נמצאה גופתה טמונה בחולות ראשון לציון, בסמוך לפארק הסופרלנד. על פי החשד, רצח שירוקיך את סיגורוף ביום בו נפרדו.

פרטי הרצח המלאים אסורים לפרסום. עם זאת, נודע כי בחודשים האחרונים הובא החשוד לחקירה מספר פעמים, אך למשטרה לא היו ראיות המצדיקות חשד סביר. אתמול, אומרים במשטרה, חלה תפנית בחקירה, שאפשרה לה לעצור את החשוד.

החשוד מכחיש כי רצח את סיגורוב, וטוען כי פגש את בנו לאחר פגישתו עמה, והשניים שוחחו בטלפון ארוכות עם אשתו, ששהתה באוקראינה באותו זמן. האישה מאשרת את הדברים. סניגורו של החשוד, עורך הדין יעקב שקלאר, אמר בדיון בבית המשפט שנערך היום, כי מרשו "לא עשה שום פעולה שמשדרת אשמה לאחר הרצח" – ולדבריו יש לקחת כראייה את העובדה שבימים שלאחר הרצח חיפש שירוקיך את סיגורוב בביתה ואצל חבריה. על כך אמר נציג המשטרה בדיון כי החשוד "הוליך שולל את כולנו".

בדיון ביקש הסניגור כי מרשו ישוחרר למעצר בית, מאחר שעד כה שיתף פעולה באופן מלא עם החקירה. המשטרה, מאידך, ביקשה כי מעצרו יוארך ב-15 יום. השופטת דניאלה שיריזלי, החליטה, לאחר בחינת הראיות, כי ישנה הצדקה לחשדות – והאריכה את מעצרו בתשעה ימים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה