צבע אדום גם בראשון לציון



בהלה בראשון לציון: מערכת הצופרים העירונית של פיקוד העורף החלה לפעול ברחבי העיר ולהשמיע אזעקה עולה ויורדת. במשטרה בודקים את האירוע. למקודי המשטרה הגיעו עוד ועוד טלפונים של אזרחים מבוהלים.

בהלה בערי המרכז והשפלה: מערכת הצופרים העירונית של פיקוד העורף החלה להפעיל אזעקה עולה ויורדת בערים ראשון לציון, נס ציונה, רחובות, יבנה, אשדוד, קריית מלאכי, יבנה והיישובים הסמוכים לאחר ששתי רקטות גראד נפלו באזור לכיש.


אחת הרקטות שנורו מצפון הרצועה נפלה סמוך לאשדוד והשניה ככל הנראה בשטח פתוח במועצה האזורית טוביה. כוחות הביטחון בדרכם לאזור הנפילות במטרה לאתר את מיקומן המדויק. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. עם זאת, כוחות של מד"א קיבלו קריאות על מספר תושבים שלקו בחרדה.

ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי אזרחים מבוהלים רבים התקשרו למוקדי המשטרה כדי לשאול לפשר הצופרים שהחלו לפעול, כאשר בדקות הראשונות לא הצליחו במשטרה להסביר את הסיבה. רק לאחר דקות ארוכות עדכן פיקוד העורף כי מדובר בהפעלת ירי לעבר יישובים סמוך לאשדוד, גדרה ויבנה.

"לא ידענו מה קורה"

 תושבים ברחובות ובראשון לציון נבהלו למשמע צלילים עולים ויורדים בפעם הראשונה מאז החלו המתקפות על ירי הקסאמים והגראדים מרצועת עזה לישראל. "זה היה מפחיד. לא ידענו מה קורה. פתאום אחרי אחת עשרה בלילה

החלו הצופרים לפעול. אנשים רצו בבהלה לעבר הממ"דים", סיפרה תושבת רחובות.

סמוך לחצות החלו ניידות משטרה לפטרל ברחובות ראשון לציון, רחובות ונס ציונה, לכרוז לתושבים ולבקש מהם לשוב לשגרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה