גנב רכב מחניון הסופרלנד ונמלט נגד כיוון התנועה



המרדף אחרי גנב הרכב בכביש ת"א-ירושלים יכול היה להסתיים אחרת לגמרי. אדם פסול נהיגה שגנב רכב מחניון הסופרלנד, ניסה בתחילה להימלט אבל כשהבין שהוא עומד להיעצר הסתובב - ונמלט בנסיעה נגד כיוון התנועה.

המרדף אחרי גנב הרכב בכביש ת"א-ירושלים יכול היה להסתיים אחרת לגמרי. אדם פסול נהיגה שגנב רכב מחניון הסופרלנד, ניסה בתחילה להימלט אבל כשהבין שהוא עומד להיעצר הסתובב - ונמלט בנסיעה נגד כיוון התנועה. בסופו של דבר הוא נעצר, אך ממשיך להכחיש את החשדות נגדו.

לפני מספר ימים התרחש מרדף סוער באחד מהכבישים הסואנים במדינה, מרדף שבקלות יכול היה להסתיים אחרת. סעיד נדאל, תושב ירושלים בן 25, פסול נהיגה ובעל עבר פלילי, גנב רכב פרטי מחניית הסופרלנד בראשון לציון. המשטרה, שהוזעקה מיד למקום איתרה אותו במהירות. אבל אז החלה הדרמה הגדולה.


"סימנתי לו לעצור, הוא הסתכל עליי וחייך", סיפר פקד שי מזרחי מאגף התנועה. "לאחר מכן הוא הסיט את ההגה שמאלה, הסתובב ונסע נגד הכיוון. אז הבנתי שמדובר בגנב נחוש ומיומן", הוסיף. בעקבות הדיווחים נסגר כביש מספר 1 מחשש לחיי הנוסעים, כאשר המשטרה מגייסת תגבורת ואף מעלה מסוק לאוויר.

בסופו של דבר, הבין נדאל כי לא יצליח לגנוב את הרכב וניסה להימלט רגלית - אך גם במשימה זו הוא כשל לאחר שניסה להשתלט על רכב נוסף. הבוקר הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו, ועל אף שהכחיש את המיוחס לו, קבע בית משפט השלום בפתח תקווה כי הוא מסוכן לציבור והאריך בשנית את מעצרו.

קרדיט: ברהנו טגניה | חדשות 2 |


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה