שלושה פורצים נתפסו בשת"פ של צוותי נוער



שיתוף פעולה בין צוות הנוער של החברה לביטחון ומחלק הנוער של המשטרה הוביל לתפיסתם של שלושה פורצים.

במהלך משמרת שגרתית קיבלו צוות הנוער של החברה לביטחון וצוות המשטרה, דיווח על גניבה של תיק ברחוב אחיעזר בעיר. לצוות דווח על שלושה חשודים במעשה ולפי תיאור חיצוני ותיאור לבוש יצא הצוות לאתר את החשודים בגניבה. סוף טוב הכול טוב: הצוותים הצליחו לאתר את החשודים ולאחר מרדף קצר נתפסו כל השלושה ברחוב צ"ג בנות. מאוחר יותר הסתבר, כי השלושה מוכרים למשטרה ולחברה לביטחון מעבירות של פריצה לרכבים שביצעו כבר בעבר.

 

על החשודים, שני קטינים בני 17, ובגיר בן 19, נערך חיפוש שהעלה כי בידיו של אחד הקטינים  כסף מזומן. כמו כן, בסריקה נוספת שנערכה בקרבת מקום הגניבה נמצא התיק הגנוב עם כל תכולתו. השלושה, כמובן, נעצרו והובלו לתחנת המשטרה. לאחר החקירה בתחנת המשטרה, ניגשו הצוותים לבית ממנו נגנב התיק, ובדיקה מעמיקה העלתה כי  גניבת התיק התבצעה על ידי פריצה לדירה דרך חלונות הבית. 

 

האישה הודתה לצוותים שסייעו באיתור ובתפיסת החשודים ובעיקר על שהחזירו לה את ששייך לה. המשך הטיפול בחשודים יעשה על ידי מחלקת חקירות נוער של המשטרה. מחזיק תיק הביטחון, ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות:"פעם נוספת, מיני רבות, הוכיחו עובדי החברה לביטחון כי עבודתם מתבצעת ביעילות ובשיתוף פעולה מתוזמן היטב עם המשטרה שהוביל להשלמת משימתם על הצד הטוב ביותר.

 

החברה לביטחון וסדר ציבורי משקיעה מאמצים רבים על מנת לשמור על איכות חייהם של תושבי ראשון לציון ולאפשר להם לישון בשקט בלילות".

 

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני:"צוות הנוער של החברה לביטחון הפגין מקצועיות רבה, עבד במהירות, ביעילות ועל פי ההנחיות. שיתוף הפעולה עם המשטרה חשוב והכרחי על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר ולהסב לתושבי העיר ביטחון מרבי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה