בעל חנות רהיטים העלים הכנסות בסך של כ- 1.5 מיליון ₪



בעקבות חקירה של משרד חקירות מס הכנסה מרכז הנאשם העלים מפקיד השומה את כל הכנסותיו בסכום לא ידוע, ולא פחות מ- 1,470,000 ₪.

בעקבות חקירה של משרד חקירות מס הכנסה מרכז, רשות המסים בישראל, הוגש נגד ברכה כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז תל אביב (מסוי וכלכלה) באמצעות עו"ד טפת מויאל רוטשילד. כתב האישום הוגש בעקבות מבצע שכונה "רהיט בראש" נגד כ- 15 בעלי עסקים במרכז הישראלי לריהוט בחשד לביצוע עבירות מס, בדצמבר 2009.
 

 

לפי כתב האישום, בשנים 2007 – 2009 עסק ברכה במכירת רהיטים באמצעות חנות הרהיטים "סהרה" ובכל אחת משנות המס היו לו הכנסות מעסקו. הנאשם העלים מפקיד השומה את כל הכנסותיו בסכום לא ידוע, ולא פחות מ- 1,470,000 ₪.

 

כמצוין בכתב האישום, הנאשם השתמש במרמה, עורמה ותחבולה בכוונה להעלים הכנסות ולהתחמק מתשלום מס, בין השאר בדרכים המפורטות: לא הודיע לפקיד השומה על עיסוקו, העלים הכנסות ולא הגיש דוחות שנתיים, השמיד את ספרי הנהלת החשבונות שניהל, לא רשם ולא הנפיק חשבוניות מס בגין הכנסותיו אלא השתמש בפנקסי הצעות מחיר בלבד. כמו- כן, לצורך ניהול פעילותו העסקית וכדי להעלים הכנסותיו השתמש הנאשם בין היתר בחשבונות הבנק של אשתו והפקיד בהם מזומנים וצ’קים בסך של 1,586,410 ₪.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה