אמצעי לחימה רבים בבנין מגורים בראשון לציון



בלשי המשטרה פשטו לפנות בוקר (א') על מחסן בבנין מגורים בראשון לציון, שבו אותרו אמצעי לחימה רבים. עקב כך, נעצרה עורכת הדין ליאורה ברקו בחשד כי הפכה את המחסן לימ"ח של אחד מארגוני הפשיעה בישראל.

בלשי המשטרה פשטו לפנות בוקר (א') על מחסן בבנין מגורים בראשון לציון, שבו אותרו אמצעי לחימה רבים. עקב כך, נעצרה עורכת הדין ליאורה ברקו בחשד כי הפכה את המחסן לימ"ח של אחד מארגוני הפשיעה בישראל.
 

במחסן, הנמצא בבניין משותף ברחוב קפלינסקי בעיר, נמצאו שורה של אמצעי לחימה: טילי לאו, רימוני רסס ואקדחים שהוסתרו במקום. בעקבות מציאת האמל"ח, הועבר תיק החקירה לידי השוטרים שמיהרו לעצור את עורכת הדין ובודקים כעת למי היו מיועדים אמצעי הלחימה ומהיכן הם הגיעו למחסן.

תיק החקירה הועבר לידי ימ"ר מרכז בפיקודו של נצ"מ יגאל בן שלום, והמשטרה ביקשה מבית המשפט ברמלה להאריך את מעצרה של ברקו אשר מכחישה את החשדות נגדה.

בעבר נעצרה ברקו בחשד כי ניסתה להבריח סמים לבית כלא, במהלך פגישה עם אחד מלקוחותיה, המשתייך לאחד מארגוני הפשיעה הגדולים.

ברקו העבירה סמים למיוצגיה בכלא

בחודש יוני האחרון נגזרו על עורכת הדין ליאורה ברקו שבעה חודשי מאסר בגין העברת סם לאסירים שייצגה,איציק בר מוחא ואלירן דרי, הכלואים בכלא השרון.

בכתב האישום שהוגש נגדה, אז סניגורית פלילית, נכתב כי בשנת 2007 הגיעה להיוועד בבית הסוהר עם לקוחותיה דאז בר מוחא ודרי. במהלך הפגישה, העבירה לידיהם שפתון ובתוכו הוטמנו הסמים. את קצה השפתון סגרה באמצעות דבק.

בתום הפגישה ערכו הסוהרים חיפוש על גופם של האסירים ומצאו בתחתוניו של דרי את השפתון ובתוכו שלושה גרם קוקאין, 19 טבליות קלונקס ושתי טבליות ויאגרה. בתגובה טען בפני הסוהרים כי "זה הטיפול שלי".

בראיון לפני שנה לתוכנית "אישי עם גיל ריבה" סיפרה ברקו, ששהתה באותה עת במעצר בית על מעצרה: ""עשו לי תרגילי חקירה מטורפים. אמרו לי 'יש לנו ראיות חותכות נגדך תודי'".

"הכי קל היה לי להודות", אמרה ברקו לריבה, "התשלום על ההודיה הוא פחות מהתשלום על החפות, על המלחמה שלי. הייתי משתחררת באותו יום אם הייתי מודה. אבל אני לא אודה במשהו שלא עשיתי".
 
קרדיט: אבי אשכנזי Nrg.co.il



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה