במשטרה מנסים להבין מה גרם לחשודים ברצח לתקוף



במשטרה עדיין מנסים להבין מה גרם לארבעת הצעירים החשודים ברצח האכזרי של חסר הבית בראשון לציון להתנפל עליו באלימות קשה כל כך...

במשטרה עדיין מנסים להבין מה גרם לארבעת הצעירים החשודים ברצח האכזרי של חסר הבית בראשון לציון להתנפל עליו באלימות קשה כל כך. כתבת חדשות 10 הצליחה לאתר היום (ראשון) את אולג גרוס- חברו של הנרצח - שהותקף גם הוא ונפצע בינוני.

 

שלושה ימים אחרי החוויה הקשה שעבר, גרוס עדיין מתקשה להתאושש מהאירוע בו הוכה באכזריות ובמהלכו איבד את חברו. "הם עברו ליד, אחד מהם היה מוכר לוולדימיר "האינדיאני". אנחנו ישבנו פה, היה לנו מה לשתות. ולדימיר עוד אמר לי, לך תקנה עוד קצת שתייה, אני אחזיר לך כסף. הוצאתי כסף הלכתי לקיוסק חדש לא רחוק מפה", כך על פי גרסתו.

 

הגרסה שהוא מציג למה שאירע באותו לילה באזור התעשייה בעיר שונה למדי מזו שהתפרסמה עד כה. כך למשל הוא מספר כי בין ולדימיר חסר הבית שנרצח לבין אחד החשודים היתה היכרות מוקדמת. "ולדימיר מזמין אותם, נו בואו תצטרפו אבל היו להם טענות כלפיו".

 

לאחר מכן הוא מתאר איך הכול החל: "עמדתי עם הפנים מול אחד מהם ועם הגב לשלושת האחרים. הם היו ארבעה. אני מרגיש שמישהו מכניס יד לכיס שלי. הגבתי עם המרפק ומיד אחרי זה קיבלתי מכה מאחור. נעמדתי ואני אומר לו: אתה בא איתי ולדימיר? הוא אומר: לא, לא אני חייב לסדר את העניינים איתם. וזהו, אני הלכתי". מאז התקרית גרוס מסתגר בהוסטל שבו הוא שוהה, ולטענתו איש לא ניסה ליצור איתו קשר או לסייע לו.

 

קרדיט: גלי לב חיימוב nana10.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה