הגבר אנס בזמן כלבתו שמרה



גזר דין חמור הוטל על דמטרי פשיקוב בן ה-35, שהורשע באונס ידידתו תוך איומים בדקירות, בעת שכלבתו תקפה בנשיכות את בן זוגה.

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר הבוקר (ה') עונש מאסר כבד על דמטרי פשיקוב, תושב ראשון לציון בן 35, שהורשע באונס ידידתו באכזריות לעיני בן זוגה תוך איומים קשים. פשיקוב הורשע שהורה לכלבתו מסוג פיטבול לשמור על חברו לבל יזוז, אז איים על בת זוגו של החבר בסכין ואף דקר אותה ואנס אותה. בבית המשפט הציגה סניגוריתו טלי גוטליב את ילדותו הקשה, עברו הנקי ואת מצבו הנפשי, אך השופטים העדיפו להעביר מסר של עונש חמור שיבטא את חומרת המעשים ושלחו אותו ל-14 שנות מאסר.

המקרה אירע בשעת לילה לפני למעלה משנה בדירתו של פשיקוב בראשון לציון. חברו של פשיקוב ביקר בביתו ויחד הם שתו לשוכרה. אותו חבר, התקשר לזוגתו וביקש ממנה שתגיע ללוות אותו לביתו בשל מצבו.

ברגע שהיא נכנסה אל הבית, נעל אחריה פשיקוב את הדלת ולקח את המפתח. היא ובן זוגה ביקשו לצאת מהדירה, אך פשיקוב הוציא את כלבתו, הורה לה לשמור על החבר תוך שהוא מצמיד סכין לגרונו והורה לחברתו להתפשט.

חברו ניסה לקום ממקומו ולסייע לה, אך אז קפצה עליו הכלבה ונשכה אותו בפניו, בהמשך היא תקפה אותו שוב ונשכה אותו ברגליו, עד שהבין שלא יוכל לעשות דבר כדי לסייע לחברתו. תוך שבן הזוג מאבד דם רב, החל פשיקוב לאנוס את האישה.

"הקורבן סובלת מתחושת בושה, השפלה וכאב"

"הוא התחיל להגיד שאין לו מה לאבד פה, שאין לו מה לעשות, הוא חותך את שנינו לחלקים וכל חלק בנפרד זורק לפח זבל אחר, ולא ימצאו אותנו אף אחד אף פעם", סיפרה האישה בהמשך. לאחר שאנס אותה תוך שהיא מתחננת שיפסיק, הוא הסכים להביא לשניים את המפתח והם נמלטו מהדירה.

"העבירות בוצעו כלפי שני קורבנות, ולשניהם נגרמו נזקים", כתבו חברי הרכב שופטי המחוזי, "תסקיר נפגעת העבירה מפרט את נזקיה הנפשיים... האירוע הוביל אותה לצמצם עוד יותר את עולמה החברתי, קשריה הבין-אישיים והאמון שלה בבני אדם. היא חשה בדידות, חוששת מקשרים חברתיים, ופועלת בדפוס של הימנעות וצמצום עולמה. סובלת מתחושות של בושה, השפלה, כאב וכעס".

השופטים אף ציטטו מעדותו של החבר שסיפר ברעד ובבכי בבית המשפט איך השתנו חייו: "אני יכול להגיד מה שאני ראיתי בעיניים שלי, ושמעתי צעקות, ואני לא יכול למחוק את זה מהזיכרון". בנוסף לעונש המאסר, נגזרו עליו 6 חודשי מאסר על תנאי והוא חוייב לשלם למתלוננת פיצוי בסך 65 אלף שקל ולחברה פיצוי על סך 15 אלף שקל.

קרדיט: נתיב נחמני nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה