אמהות שודדות מראשון לציון



שתי אמהות מראשון לציון חשודות כי הן עומדות מאחורי עשרות גניבות של מוצרים בשווי 100 אלף שקל.

 שתי אמהות מראשון לציון חשודות כי הן עומדות מאחורי עשרות גניבות של מוצרים בשווי 100 אלף שקל. כשחזרו לזירת פשע קודמת בחנות תכשיטים, הן נתפסו על ידי מנהלת עם זיכרון טוב תאוות בצע, זלזול או יהירות - החזרה לזירת הפשע נחשבת למהלך מטופש מצד עבריינים, ומובילה לעיתים קרובות לתפיסתם. שתי גנבות סדרתיות החליטו בכל זאת להכות פעמיים באותו מקום - ושילמו את המחיר.   
 

שתי אמהות מראשון לציון, חשודות כי הן אחראיות ל-26 מקרי גניבה אזור גוש דן. בין היתר, גנבו השתיים תכשיטים, בגדים ומוצרי קוסמטיקה אותם, על פי החשד, נהגו למכור לעסקים אחרים. בחיפוש שנערך בבתיהן, אותר רכוש גנוב בשווי של לפחות 100 אלף שקל. השתיים נתפסו בעזרת מנהלת חנות תכשיטים מאזור המרכז, אותה עמדו השתיים לשדוד בפעם השנייה. אחת הנשים נכנסה לחנות הממוקמת בקניון וזוהתה על ידי המנהלת מתמונת מצלמות אבטחה שצולמה בפעולה הקודמת של החשודות, לפני כשלושה שבועות - ובה שדדו תכשיטים בשווי 20 אלף שקל. שוטרים וקציני ביטחון של הקניון הוזעקו למקום ועצרו אותה, וזמן קצר לאחר מכן איתרו גם את שותפתה. בדיקה העלתה כי חנות התכשיטים הייתה התחנה הרביעית של השתיים באותו ערב, לאחר שכבר הספיקו לגנוב בגדים ומוצרי קוסמטיקה מחנויות אחרות.
 
על פי ממצאי החקירה, המנוהלת על ידי פקד רונן סולמה מתחנת גבעתיים, נהגו השתיים לפעול יחד, כשאחת מהן מסיחה את דעתו של המוכר בזמן שחברתה מבצעת את הגניבה בפועל. לפי החשד, הן פעלו בחנויות חשמל, קוסמטיקה ותכשיטים בקניוני עזריאלי בתל אביב, איילון ברמת גן, חולון, בת ים וקניון הזהב בראשון לציון. בחקירתן, קשרו השתיים את עצמן למיוחס להן ואף הפלילו אחת את השנייה. בסוף השבוע האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרן בשלושה ימים, בהסכמת עורכי דינם, שהסבירו כי הן משתפות פעולה באופן מלא עם חוקריהן, ואף סיפרו על מקרי גניבה שטרם נמסרה בגינן תלונה מצידו של הקורבן. אתמול הן שוחררו לבקשת המשטרה בתנאים מגבילים, ובימים הקרובים צפויה המשטרה להגיש נגדן כתב אישום גם על תיקי גניבה קודמים. 
 
קרדיט: יואב זיתון YNET

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה