המורים ב"אמירים" החרימו את מסיבת הסיום



בושה וחרפה: מורות ומחנכות בבית הספר "אמירים" החרימו את מסיבת הסיום של התלמידים כנקמה על מחאת ההורים נגד המנהלת.

הסערה בבית הספר "אמירים"  בראשון לציון מתגברת. מורי בית הספר החרימו השבוע את מסיבת הסיום של תלמידי כיתה ט' ונימקו זאת במילים: "אנחנו לא צוות הווי ובידור".

תזכורת: בשבוע שעבר פרסמנו כי ועד ההורים של חטיבת הביניים החליט לצאת לשביתת אזהרה, לאחר שנדחתה דרישתם להחלפת המנהלת מירי מעוז. הוועד מסר כי השביתה תימשך ארבעה ימים ובנוסף, הם הזהירו, שנת הלימודים לא תיפתח אם דרישות הוועד לא תענה.

עוד כתבנו כי המחנכות דווקא הודיעו לתלמידים על ביטול השביתה. "תלמיד שלא יגיע מחר ללימודים יורד לו הציון בהתנהגות", טען הוועד, "דבר זה נוגד את החוק. ניסיון סתימת הפיות של ההורים והפחדת התלמידים הם עוד עדות להתנהגות הבית ספרית". 

מעיריית ראשון לציון נמסר בשבוע שעבר: "העירייה פעלה ככל האפשר להגיע להבנות עם משרד החינוך בטרם ייצאו ההורים למאבק. לצערנו, הדיאלוג עם המשרד לא הבשיל לתוצאה שתמנע את השביתה".

המעשים מדברים בעד עצמם

השבוע נודע כי בעקבות השביתה זומנו ההורים לפגישה עם מפקח בית הספר, זמיר ברנשטיין. הפגישה, מספר יו"ר ועד ההורים בבית הספר דיא אחירז, ארכה כשלוש שעות והייתה טעונה ביותר. "המפקח הגיע ללא תשובות וניסה 'לסובב' את חברי הוועד. כל מה שהיה לו להגיד על הדברים החמורים שנאמרו היה שבשנה הבאה הוא יקפיד יותר ויבדוק, וזה לא מקובל עלינו. לא עוד".

בתגובה להשבתה, מספר אחירז, כינסה המנהלת אסיפת מורים, ובהצבעה גלויה אילצה את המורות והמחנכות של כיתות ט' שלא לקחת חלק במסיבת הסיום של התלמידים.

"מחנכות שליוו את הילדים שלוש שנים לא הורשו לבוא להפרד מהם", כועס אחירז, "איפה דבר כזה נשמע? זה מהלך אנטי חינוכי, מראה את פרצופה האמיתי של מירי מעוז ואת שיטת ההפחדה הנהוגה בחטיבה. ראוי לציין שהמסיבה הייתה מאוד מוצלחת, והתלמידים הכינו מופע לתפארת".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "המעשים מדברים בעד עצמם, ומוכיחים שנושא חטיבת הביניים במקיף השש שנתי 'אמירים' מחייב טיפול דחוף של משרד החינוך".

קרדיט: טלי בנדו לאופר "זמן ראשון"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה