סרטון בנייד של חייל חשף אונס



חוקרים הופתעו למצוא בטלפון של החייל וידאו, שבו נראית תיירת מעורפלת מקיימת יחסי מין עם שלושה גברים.

הטלפון הנייד חשף חשד לאונס קבוצתי: חייל בשירות סדיר נעצר השבוע בחשד להחזקת סמים, מקרה שגרתי יחסית עבור שוטרי תחנת ראשון לציון. אלא שבהמשך, ל-ynet נודע כי פרט שעלה בחקירתו הוביל את הסיפור למקום אחר לגמרי.

במהלך חקירת החייל נדהמו השוטרים מסרטון שנמצא בטלפון הנייד שלו, ובו נראים שלושה גברים מקיימים יחסי מין עם צעירה כשהיא במצב מעורפל.

בעקבות הסרטון, פתחו החוקרים, בפיקודו של פקד ליאור גרכט, בחקירה ועד כה הצליחו לעצור את אחד מהחשודים. לפי החשד, החייל הוא שצילם. כמו כן, מעריכים במשטרה שבמהלך הצילומים היתה הצעירה תחת השפעת אלכוהול או סמים.

החשוד באונס לא שיתף פעולה עם חוקריו וסירב לספר להם מי שני הגברים הנוספים המופיעים בסרטון. החשוד ציין רק שמדובר בתיירת בת 17 מגרמניה שהכיר בחוף הים.

אתמול הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. נציג המשטרה, רס"ב מימון אבוטבול, אמר בדיון כי "יש תצלומים של שלושה בחורים שמבצעים בעילה בבחורה מעולפת כשהיא חסרת אונים, ואנחנו לא יודעים מי הם". השופט רפי ארניה האריך את מעצרו עד יום חמישי ואמר: "עיינתי בחומר החקירה ונחה דעתי כי החשוד מעורב בעבירות המיוחסות לו".

קרדיט: אלי סניור YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה