3 מיליון לפיתוח טיילת ראשון לציון



העבודות מתבצעות כחלק ממהלך רחב היקף בסיומו תתחבר טיילת ראשון לציון לטיילת בת ים ובעתיד לחופים נוספים .

באחרונה, החלו עבודות פיתוח חלקה הצפוני של טיילת חוף הים, בהשקעה של 3 מיליון שקלים, עליהן אמונה החברה הכלכלית ראשון לציון.  במטרה לחבר את טיילת ראשון לציון לטיילת חוף בת ים, תורחב הטיילת הקיימת עד לגבול שטחה של עיריית בת ים, אשר נמצאת גם היא בעיצומן של עבודות בסיומן תתחבר טיילת בת ים  לטיילת ראשון לציון.

במסגרת העבודות, מלבד הרחבת הטיילת, יבוצעו עבודות פיתוח גנני של המצוק. העבודות צפויות להסתיים בעוד שלושה חודשים. ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"ראשון לציון נמצאת בימים אלו בעיצומן של עבודות פיתוח רבות ובתהליך כולל של התרחבות ושינוי לרווחת תושבי העיר. גם טיילת חוף ימה של ראשון לציון מתרחבת כחלק מפרויקט גדול מימדים בסיומו תתגבש הטיילת הגדולה ביותר באזור גוש דן.

עיריית ראשון לציון החלה בעבודות פיתוח טיילת חלקו הצפוני של החוף, עד לשטחה של העיר בת ים.  עיריית בת ים החלה גם היא בעבודות פיתוח טיילת חלקו הדרומי של חוף ימה, וכך בסיום העבודות תתחברנה טיילות שני החופים. מאוחר יותר צפויה הטיילת להתחבר לטיילת חופי תל אביב ואף לחופי הרצלייה. מדובר במהלך רחב היקף בסיומו יוכלו התושבים ליהנות ממסלול טיולים מרהיב לאורכם של חופי גוש דן".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה