השקעות שיא בתשתיות מים וביוב



שנת 2011 - שנת שיא בהשקעה בשדרוג תשתיות המים והביוב בעיר. העבודות כוללות גם סלילה מחדש של הכבישים בהם הוחלפו התשתיות.

תאגיד המים ראשון לציון בע"מ פועל לשידרוג את תשתיות המים והביוב בעיר ושנת 2011 נחשבת לשנת שיא בהשקעות בתחום. היקף ההשקעה לשנה זו עומד על 72 מיליון שקלים, כאשר בשלוש השנים שקדמו לה (2008-2010) הושקעו 122 מיליון שקלים.עבודות להחלפה ושדרוג של תשתיות המים והביוב מתבצעות בלמעלה מ-92 רחובות ברחבי העיר, בדגש על מרכז העיר.

העבודות כוללות גם סלילה מחדש של הכבישים בהם הוחלפו התשתיות.  ראש העירייה, דב צור, אומר כי "שדרוג התשתיות הוא חלק מההתחדשות הכוללת של העיר ראשון לציון. לצד השקעה חסרת תקדים בהקמה ושדרוג של מוסדות חינוך, גינות ציבוריות, מרכזי נוער ופיתוח סביבתי, אנו גם משקיעים בשדרוג מערכות המים והביוב. אנו נמשיך להשקיע בחידוש תשתיות העיר ושמירה על הסטנדרט הגבוה ביותר בתחומים אלו גם בשנים הבאות".

מנכ"ל תאגיד המים מניב ראשון לציון בע"מ, יאיר דורי, אומר כי תאגיד מניב מצליח לנהל משק מים חסכוני ויעיל, "בזכות תשתית מתוחזקת היטב, אנו מצליחים להגיע למצב של פחת מים העומד על 5.6% - שהוא הנמוך ביותר בארץ (פחת מים הוא המים שהולכים לאיבוד בצנרת הציבורית)".עוד הוסיף דורי, "בנינו תכנית מקיפה לשנת 2011 ואנו פועלים כעת בכל העיר. אנו מבינים שהעבודות הללו גורמות לאי נוחות מסוימת בקרב התושבים, אך חשוב לנו להבהיר כי מדובר בעבודות שדואגות שמערכות המים והביוב תפעלנה בצורה הטובה ביותר. בסיום העבודות אנו גם סוללים מחדש את הרחובות, כך שהתושבים יקבלו גם כביש מחודש". רוצים לדעת האם מתוכננות עבודות ברחוב שלכם? אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של חברת מניב www.meniv-rishon.co.il טליה סומךדוברת עיריית ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה