פיתה נערים ולא סיפר שיש לו איידס



כתב אישום הוגש נגד יצחק אלבו, 34, נשא איידס מראשון לציון, בגין ביצוע עברות מין בקטינים, איומים וכן ביצוע מעשים העלולים להפיץ מחלות.

כתב אישום הוגש היום (ב') נגד יצחק אלבו, 34, נשא איידס מראשון לציון, בגין ביצוע מספר רב של עברות מין בקטינים, איומים וכן ביצוע מעשים העלולים להפיץ מחלות. אלבו נעצר במסגרת פרשת פדופילים שהתגלתה לפני מספר שבועות בעקבות חקירתם של שני צעירים מתל אביב החשודים כי פיתו עשרות נערים דרך אתרי אינטרנט לקיום יחסי מין ודרדרו אותם לזנות. 


הפרקליטות טוענת כי אלבו ביצע בקורבנותיו מעשי סדום, מעשים מגונים וכן מעשים העלולים להפיץ מחלה, לאחר שכבר לפני כארבע שנים אובחן כחולה איידס, אך למרות זאת לא סיפר להם על כך.

בכתב האישום נטען כי אלבו הודה כי קיים קשרים מיניים עם הנערים שהתלוננו בתיק נגדו. הוא סיפר כי הכיר אותם באתרים שונים באינטרנט, אך לדבריו, לא ידע את גילם וטען כי השתמש באמצעי מניעה. 

אלבו, כך נטען, נהג לשמור במחשבו האישי עשרות תמונות אינטימיות שקיבל מהנערים וכן שמר גם את ההתכתבויות עמם באינטרנט. לפי האישום הוא השתמש באותם הקבצים על מנת לאיים על קרבנותיו בכוונה להפעיל עליהם לחץ להיפגש עמו לצורך קיום יחסי מין.

לקוח כבד

מעשיו של אלבו נחשפו במסגרת פרשת פדופילים שהתגלתה לאחרונה, שבה נעצרו שני צעירים מתל אביב בחשד שפיתו עשרות נערים לקיום יחסי מין ודרדרו אותם לזנות. במהלך החקירה התברר כי אחד הלקוחות הכבדים של אותם הסרסורים, יצחק אלבו, 43, אובחן בעבר כחולה איידס ועלה החשש כי הנערים שקיימו איתו יחסי מין נדבקו במחלה.

עם מעצרו הובא אלבו לאבו כביר שם הוא סיפר לרופא המתקן כי הוא חולה איידס ואף משתמש בטיפול תרופתי נגד המחלה. אנשי השב"ס מיהרו לעדכן את המשטרה ואת משרד הבריאות, ואלבו נחקר שנית, הפעם בחשד להפצת מחלה מסוכנת ופגיעה בבריאות הציבור.

במשטרת תל אביב מיהרו להוציא צווים שיורו לכמה בתי חולים ומוסדות רפואיים למסור את התיק הרפואי של החשוד לידם כדי לברר בוודאות אם האיש אכן חולה במחלת האיידס כפי שסיפר ומהי מידת המסוכנות הנשקפת ממנו.

במשרד הבריאות עתידים לקבל מידי המשטרה את רשימת כל הנערים שנפלו קורבן בפרשה, ושככל הנראה נאלצו לקיים יחסי מין גם עם החשוד. מדובר בכמה עשרות נערים, חלקם בני 16-14, ובמשרד הבריאות יזמנו את כולם לבדיקה רפואית.

קרדיט: נתיב נחמני NRG.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה