מטען חבלה בבניין מגורים



כתב אישום הוגש נגד תושב ראשל"צ שהחזיק מטען מסוכן בחדר המשאבות שבבניין מגוריו.

מטען חבלה בבניין: כתב אישום הוגש כנגד דודו אמויאל, 29, תושב ראשון לציון על החזקת נשק ללא רשות. אמויאל ששכר דירה בבניין ברחוב התותחנים (בניין בן 21 קומות ובו מתגוררים כ־200 דיירים), נאשם שהחזיק מטען חבלה רב עוצמה ומתוחכם מתחת לצינורות שבחדר המשאבות שבבניין.

המטען הורכב ממספר רכיבים: לבנת חבלה ובתוכה חומר נפץ, נפץ חבלה המופעל באמצעות פתיל השהייה וגפרור חשמלי, ומקלט ושלט אלחוטיים. היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז, ככל הנראה, קיבלה מידע על מקום המחבוא, והחליפה את המטען במטען דמה, כדי שהוא לא יחוש בכך.

מאוחר יותר, בשעות הערב, על פי כתב האישום, הגיע הנאשם לחדר המשאבות בבניין ביחד עם ידידתו, הוציא את מטען הדמה מן המחבוא ונעצר על ידי המשטרה.

כתב האישום שהוגש בבית המשפט השלום בראשון־לציון, מייחס לו עבירה של אחזקת נשק ללא רשות, ונסיון לאחזקת נשק. בינתיים הנאשם שוהה במעצר. בזמן תפיסתו חשדה המשטרה כי הוא מקורב לארגון פשיעה, והעריכה כי הוא התכוון להשתמש במטען כדי לחסל אחד מיריביו.

תגובת עורך דינו, שחר חצרוני: "למרשי אין כל קשר למטען. מדובר בבניין עם דיירים רבים והחליטו לקשור דווקא אותו לעבירה. נבקש מבית המשפט בדיון הקרוב שיורה על שחרורו".

בחודשים האחרונים אירעו בעיר מספר ניסיונות חיסול ופיצוצים, הקשורים ככל הנראה למלחמות פשע מאורגן: העבריין הבכיר, רמי אמירה, חוסל בפברואר, ביריות בפינת הרחובות משה דיין והתקומה במערב ראשון־לציון. אמירה נורה מאופנוע חולף בשעה שרכב על קטנוע. באפריל התפוצצו שתי מכוניות בפיצוץ עז לפנות בוקר בחניון ברחוב חלמונית.

קרדיט: גלעד מורג MYNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה