פסטיבל ראשון לציון חוזר



פסטיבל הזמר העברי חוזר לשנה ה-22 בחול המועד סוכות עם יותר מ-30 מופעים

פסטיבל הזמר העברי חוזר לשנה ה-22 בחול המועד סוכות עם יותר מ-30 מופעים פסטיבל ראשון לציון לזמר עברי יפתח בשנה ה-22 ברציפות בחול המועד סוכות, וייערך בין ה-3 ל-10 באוקטובר עם מבחר של כ-30 הופעות, מתוכן כמה הופעות חד פעמיות אשר הופקו במיוחד לפסטיבל:
 
ערב הוקרה לגלי צה"ל לרגל פתיחת חגיגות ה-60 לתחנה בהנחיית ג'קי לוי ובהשתתפות שלומי שבת, קרן פלס, כנסיית השכל, דודו טסה ואיה כורם.

מתי כספי חוגג יום הולדת 60 בהפקה מיוחדת עם תזמורת ראשון לציון ומארח את שירימיימון, שלמה גרוניך ואת בתו סויאן.

# מחווה לישראל גוריון לרגל יום הולדתו ה-75 בהשתתפות אסף אמדורסקי, חני נחמיאס, החברים של בני, מירה עווד, יורם בוקר, גיל צרנוביץ' ונגנים.

#  מאיה בוסקילה חוברת אל תזמורת צה"ל בקונצרט חד פעמי בו תבצע מבחר משיריה בעיבודים מיוחדים. שימו לב – הכניסה חינם.

יונתן רז אל-בערב חד פעמי מרגש המוקדש למוסיקת נשמה יהודית, בהשתתפות אהרון רזאל ,דניאל זמיר ,ארז לב ארי ,שלמה גרוניך ולהקת הגרוייסע מציאע.

"עופרה" – בכורה למחזמר המסקרן על חייה של עופרה חזה על פי ספרו של בצלאל אלוני, "מכתבים לעופרה", בהשתתפות תזמורת חיה על הבמה ועשרים משתתפים,ביניהם גברי בנאי, ליאל קולט, נדב אבקסיס, אורי בנאי, אפרת כהן, רבקה בכר, חגית דסברג, שמעון סיאן, לימור סלע ועוד.

דני סנדרסון מלווה בשי וצר, כפיר בן ליש, שאול עשת, יותם בן חורין, תמר איזנמן וקרן מלכה, במופע חינמי הכולל שירים מהקלאסיקה של סנדרסון ולהיטים מ"כוורת", ו"גזוז", מאז ועד היום.
 
הופעות מומלצות נוספות.

שלומי שבת עם המופע החדש "אני שר אלייך"; אביתר בנאי עם המופע המלווה את יציאת אלבומו הרביעי והחדש "לילה כיום יאיר"; רונה קינן עם ביצועים אקוסטייםמהאלבום "שירים ליואל" עם הרכב מלא הכולל קונטרבס, פסנתר, תופים וגיטרה, ושלישייה של שני נשפנים וקשתנית; שלומי שבן מארח את יונתן גפן; רמי קליינשטיין ב"מופע פסנתר"; עפרה פוקס מנור מנחה, שרה ומספרת את הסיפורים שמאחורי השירים של אהוד מנור; עידן יניב; דנה אינטרנשיונל; שלישיית גמר כוכב נולד במופע משותף.

גם בגזרת הסטנד-אפ אפשר למצוא דברים מעניינים ושווים כמו "מרתון סטנדאפ- אלתורים בציבור" - הופעה משותפת של אלי פיניש, מריאנו אידלמן, גורי אלפי ודוד קיגלר;גורי אלפי עם "נכנס דרך החלון", מופע בידור מוזיקלי עם הרכב של שלושה נגנים ושתי זמרות ליווי; דרור קרן לראשונה במופע יחיד, ומופע בידור של יעקב כהן.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה