הוקרה לגל"צ- מופע פתיחה



היום (שבת) נורתה יריית הפתיחה לפסטיבל ראשון לציון לזמר עברי 2009. בערב הוקרה לתחנת הרדיו גלי צה"ל במלאות לה 60 שהתקיים בהיכל התרבות

היום (שבת) נורתה יריית הפתיחה לפסטיבל ראשון לציון לזמר עברי 2009. בערב הוקרה לתחנת הרדיו גלי צה"ל במלאות לה 60 שהתקיים בהיכל התרבות בעיר שהיה מלא מפה לפה.

את המופע הנחה השדרן ג'קי לוי שגולל בחינניות ובהומור רב את תמצית ההיסטוריה מהקמת התחנה ועד עצם היום הזה כשהוא מעלה לבמה בזה אחר זה אומנים שהייתה להם גם נגיעה ישירה לתחנה הצה"לית וגם עקיפה.

איה כורם:  "התחנה לא רצו אותי מהדלת הקדמית אז נכנסתי לתחנה מהחלון".

ראשון עלה מר רדיו, דורי בן זאב שגולל בחריזה את תקופת שירותו בתחנה וסיכם בשיר בודד "רדיו, דבר אלי". בהמשך עלתה הזמרת איה כורם שסיפרה טרם פצחה בשני שירים כיצד הגיעה למבחני המיון האחרונים של התחנה ונופתה בראיון האחרון. "לא רצו אותי מהדלת הקדמית אז נכנסתי לתחנה מהחלון", סיכמה בסיום.

דודו טסה היה האומן הבא שעלה לבמה וביצע חידוש קיצבי ומעניין לשירו של יורם טהר לב "היה לי אח" ולאחריו הצטרפה אליו קרן פלס בדואט (הבלדה על השיער הארוך והשיער הקצר) והמשיכה בחינניות בסולו בודד שגנב את ההצגה של הערב. קרן הצחיקה את הקהל, קיפצצה, רקדה וגרפה מחיאות כפיים ממושכות בסיום הקטע האישי שלה.

שלומי שבת היה המוזמן הבא ועלה עם "רק בגלל הרוח" מהתקליט הראשון שלו והודה לגל"צ על כך שעזרו לו לדחוף את מחירותיו.

להקת כנסיית השכל הוזמנה לשיר את שירו של סגן ארז שטארק שנפל באסון המסוקים בשנת 87. הלהקה הלחינה את שירו במסגרת פרויקט ההנצחה של גל"צ והציגה ביצוע משובח שסחף את הקהל.

לקראת סיום הערב הזמין המנחה ג'קי לוי את ראש עיריית ראשל"צ, מר דוב צור להעניק למולי שפירא את הפרס (פסלון של מיקרופון) על פועלו בחטיבת התרבות של גלי צה"ל.

לסיום עלה שלמה גרוניך שביצע בנגינת סולו על פסנתר את "יש לי סימפטיה" ואת "שירים פשוטים" וחתם את האירוע ששודר ישירות בגלי צה"ל.

במופע השתתפו דורי בן זאב שלומי שבת, קרן פלס, כנסיית השכל, איה כורם, שלמה גרוניך, דודו טסה וג'קי לוי. המנהל המוזיקלי היה עמוס בן דוד.

צילומים: אבי קקון

לצפייה בגלריית התמונות המלאה מהאירוע לחץ כאן.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה