אירוע דקירה בגן המנהיגים



הנדקר יצא לגן כדי לדבר עם חברה לשעבר ובגן היו 3 חשודים שהתחילו לתקוף אותו ואחד מהם דקר אותו.

ביום 09.10.09 סמוך לשעה 02.00 התקבל דיווח על אירוע דקירה בגן המנהיגים בראשל"צ.למקום האירוע הגיעו שוטרים ופגשו באבא של קטין בן 16.5 שסיפר לשוטרים שהלילה הייתה מסיבה בבית של בני נוער ובערך בשעה 01.50 מישהו אמר לבנו שחברה שלו לשעבר נמצאת בגן ציבורי הסמוך ובוכה .

הנ"ל יצא לגן כדי לדבר עם חברה לשעבר ובגן היו שלושה חשודים שהתחילו לתקוף אותו ואחד מהם דקר את בנו.אבא של הנדקר שמע צעקות וביחד עם אנשים נוספים שהיו אצלו בבית הבחינו בשלושה חשודים שאחד מהם החזיק סכין ביד ותפסו אותו , החשוד הצליח להימלט מהמקום וחולצה שלו נשארה בשטח.בסמוך למקום מצאו שוטרים שני סכינים על אחד מהם יש סימני דם.שני חשודים הנוספים הצליחו להימלט מהמקום.

הפצוע פונה לבית חולים אסף הרופא ומצבו יציב , נדקר בירך .חברה של הנדקר לשעבר מכחישה שהיא מכירה את התוקפים טוענת שלאחר החשוד  וחבר שלו התחילו לקלל אותה אז שלושה נערים התחילו לריב עם הנדקר ואחד מהם דקר אותו.במקום האירוע היו הרבה בני נוער שמסרו לשוטרים שם של אחד המעורבים בדקירה.החשוד נעצר בביתו ונחקר , לא ענה לשאלות ,לא שיתף פעולה בחקירה.בסיום החקירה נכלא.

נגבתה עדות מהנדקר וטוען שאינו יודע מי דקר אותו. הדקור עבר ניתוח ברגלו היום. מעצרו של החשוד הוארך בתאריך 09/10/09 עד ליום 12/10/09.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה