אישום: בן 23 ביצע מעשים מגונים בקטין



הקטין התיישב על ברכיו של אלקיים, שהחל להתנועע וחיכך את איבר מינו בישבנו של הקטין

אבירם אלקיים, תושב ראשון לציון בן 23, מואשם בביצוע מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14. לפי כתב האישום, הוא בין השאר הצמיד את איבר מינו לישבנו של הקטין.

 הקטין התיישב על ברכיו של אלקיים, שהחל להתנועע וחיכך את איבר מינו בישבנו של הקטין .הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד אבירם אלקיים, תושב העיר בן 23, בגין ביצוע מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נעמה בן חיים מפרקליטות מחוז מרכז, אלקיים פגש את הילד בשבת האחרונה, סמוך לגינה בראשון לציון. הוא אמר לילד שהוא יודע תרגילי קראטה, והורה לו לשבת עליו. הילד, שפחד שהנאשם יכה אותו, עשה כדבריו. בשלב זה ביצע הנאשם מעשים מגונים בילד. בין היתר הצמיד הנאשם את איבר מינו לישבנו של הקטין.

הקטין התיישב על ברכיו של אלקיים, שהחל להתנועע וחיכך את איבר מינו בישבנו של הקטין. בשלב מסוים נפל מידו של הילד צעצוע. הוא התכופף כדי להרימו, ואז אלקיים התקרב אליו מאחור והצמיד את איבר מינו לישבנו של הקטין.

בחקירתו במשטרה אמר אלקיים שהוא "מטושטש" בעקבות שימוש בסמים ולא זוכר היטב את פרטי המקרה. "יכול להיות שאולי נגעתי בו בטעות בבטן או הכנסתי לו גם יד לכיס בטעות אני לא ממש מרגיש כי אני גם לא ממש רואה כל כך טוב", אמר לחוקרים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה