רצח מזעזע בראשון לציון



גופותיהם של סבא וסבתא, זוג הורים, ילדה בת 3, ותינוק בן 4 חודשים נמצאו ועליהן סימני דקירות.

 טרגדיה בראשון לציון: שישה בני משפחה אחת נמצאו ללא רוח חיים בדירה שעלתה באש ברחוב נורדאו בעיר. גופותיהם של משפחת אושרנקו - הסבא והסבתא, אדוארד ולודמילה, בני 56, זוג ההורים, טטיאנה בת ה-28 ודמיטרי בן ה-32, רויטל בת ה-3, שאתמול היה יום הולדתה, ונתנאל בן ה-4 חודשים נמצאו הבוקר (שבת) ועליהן סימני דקירות.

בשעות הבוקר המוקדמות נקראו כוחות הכיבוי לדירה ברחוב נורדאו בעיר, בעקבות שריפה שפרצה במקום. בתחילה חשבו כוחות ההצלה כי ששת בני המשפחה, סבא, סבתא, זוג הורים, פעוטה בת שלוש ותינוק בן שלושה חודשים, נספו בשריפה. אולם, מאוחר יותר גילו כוחות הכיבוי סימני דקירה רבים על גופותיהם של בני המשפחה, וגרונותיהם של חלקם אף שוספו.

בשלב זה לא ברור במשטרת מחוז מרכז האם מדובר ברצח שביצע אחד מבני המשפחה שהתאבד לאחר מכן או שמא הרצח בוצע בידי אדם זר שהיה במקום והצליח להימלט מהדירה. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה, אולם מהמשטרה נמסר כי מספר כיווני חקירה נבדקים.

כוחות שירותי הכבאות של ראשון לציון וכוחות משטרה הוזעקו למקום לאחר שהשכנים דיווחו על שריפה בדירה ברחוב נורדאו בעיר. כשהגיעו כוחות הכיבוי לזירה דלת הדירה היתה נעולה מבפנים והם נאלצו לפרוץ אותה. כאשר נכנסו למקום גילו למרבה הזוועה בשני חדרים שונים של הדירה את גופותיהם של ארבעת המבוגרים ושני הילדים. הכבאים הוציאו את הגופות לחדר המדרגות של הבניין, שם המתינו צוותי נט"ן של מגן דוד אדום שנאלצו לקבוע את מותם של השישה.

כוחות גדולים של משטרת מחוז מרכז בפיקוד מפקד מחוז מרכז, ניצב ניסים מור, הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. מבדיקה ראשונית של שירותי הכבאות עולה כי מוקדי השריפה בדירה הם מדיח כלים ומיטה שהתלקחו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה