מאות ליוו למנוחות את בני משפחת אושרנקו



יממה לאחר הטבח המזעזע שגבה את חייה של משפחה שלמה ליוו מאות בני אדם את הקורבנות למנוחת עולמים

יממה לאחר שנרצחו באכזריות ודירתם הוצתה, הובאו היום (א') למנוחות ששת בני משפחת אושרנקו, בבית העלמין בקיבוץ גבעת ברנר. מאות בני משפחה, חברים ושכנים הגיעו כדי ללוות בדרכם האחרונה את הסבא אדוארד, הסבתא לודמילה, האב דמיטרי, האמא טטיאנה, הפעוטה רושל והתינוק נתנאל.

בין האנשים הרבים שהגיעו להלוויה היו גם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שהיה חבר אישי של בני המשפחה, שרת הקליטה, סופה לנדבר, ח"כ אנסטסיה מיכאלי וראש עיריית ראשון לציון, דב צור.

"אני עומדת כאן המומה וכואבת, חסרת מילים, מול שישה קברים של משפחה שהייתה ואיננה", אמרה לנדבר. "משפחה שבנתה חיים, הולידה ילדים וגידלה נכדים, נרצחה על ידי בני עוולה, מבלי להשאיר שריד. אין מילים שיוכלו לתאר את הזוועה".

השישה נמצאו אמש בדירתם בראשון לציון כאשר סימני דקירות בכל חלקי גופם, וגרונותיהם של חלקם אף שוספו. על אף החקירה הנרחבת שנפתחה, למשטרה עדיין לא ידוע מי עומד מאחורי הרצח.

עם זאת, מוקדם יותר היום נרשמה התפתחות בחקירה, לאחר שהסתיימה נתיחת שש הגופות של בני המשפחה במכון לרפואה משפטית באבו-כביר. בעקבות הנתיחה  גברה ההערכה כי הם נדקרו למוות על ידי רוצח בודד או כמה רוצחים שהציתו אש בדירה ונמלטו מהמקום.

לוויית משפחת אושרנקו צילום: יהונתן שאול


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה