כנס חירום בעקבות מקרה האלימות



בעקבות מקרה אלימות נגד מנהלת בית ספר מכנס ראש העירייה, כנס חירום בהשתתפות מנהלי 70 בתי ספר בעיר

בעקבות מקרה אלימות מילולית קשה של הורה נגד מנהלת בית ספר יסודי בראשון לציון, מכנס ראש העירייה, מחר (יום ג') כנס חירום  בהשתתפות מנהלי 70 בתי ספר בעיר
ראש העירייה, דב צור: "אני מתייצב מאחורי כל מנהל מול כל גילוי אלימות. ננהג באפס סובלנות לאלימות ונטפל באירועי אלימות במלוא חומרת הדין"

ביום ה' (29/10/09) התרחש מקרה אלימות מילולית בוטה של הורה נגד מנהלת בית ספר יסודי בעיר. אב התפרץ לחדר המנהלת הרים את קולו והחל לגדף אותה, ואיים לרצוח אותה. האירוע הגיע לסיומו כאשר המנהלת, שניסתה להרגיע את האב ללא הצלחה, הזעיקה משטרה.

האב האלים הושם במעצר בית של 15 ימים וניתן צו להרחקתו ל-30 יום מבית הספר והמנהלת. כמו כן, הובהר על ידי מפקד המשטרה כי המשטרה תמליץ על הגשת כתב אישום נגד החשוד.

בעקבות המקרה, פנה ראש העירייה, דב צור במכתב למנהלי בתי הספר בעיר: "כראש עירייה אני רואה בחומרה רבה ביותר את האירוע, מוקיע ומגנה אותו ומתייצב מאחורי כל מנהל מול גילוי אלימות מכל סוג שהוא. ננהג באפס סובלנות, נטפל באירועים מסוג זה בכל חומרת הדין ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו למנוע הישנות מקרים כאלה."

הסתדרות המורים ביקשה להשבית את מערכת החינוך בעיר למשך שעה. בעקבות דיון משותף של ראש העירייה, עם נציגי הסתדרות המורים, נציגי המנהלים בעיר, הוחלט כי בתי הספר יקיימו מחר את הלימודים כסדרם, וכי משרד החינוך, משטרת ראשון לציון, ועיריית ראשון לציון יפעלו במשותף בכל האמצעים העומדים לרשותם להבטיח את שלומם וביטחונם של מנהלי ומורי מערכת החינוך בעיר, ולמנוע הישנות מקרי אלימות כלפי עובד מערכת החינוך.

יחד עם זאת, ראש העירייה החליט להצטרף לקול המחאה ויכנס מחר דיון חירום בהשתתפות כל מנהלי בתי הספר בעיר.

כנס החירום יתקיים מחר (יום ג') ב-08:00 בבית ספר רביבים בראשון לציון, רח'  גוש עציון 24. פתוח לסיקור תקשורתי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה