אלימות מילולית בוטה נגד מנהלת ביה"ס



המנהלת בית ספר יסודי בעיר אוימה ברצח, גודפה קשות והופנו לעברה ידיים.

בעקבות מקרה אלימות מילולית קשה ואיומים של הורה נגד מנהלת בית ספר יסודי בעיר, אמר ראש העירייה, דב צור: "אני מתייצב מאחורי כל מנהל מול כל גילוי אלימות. נטפל באירועי אלימות במלוא חומרת הדין"

ביום ה' (29/10/09) התרחש מקרה אלימות מילולית בוטה של הורה נגד מנהלת בית ספר יסודי בעיר. המנהלת אוימה ברצח, גודפה קשות והופנו לעברה ידיים.
האב האלים הושם במעצר בית של 5 ימים , 15 ימים של איסור כניסה לבית הספר ו-30 ימים של אי-יצירת קשר כלשהוא עם מנהלת בית הספר.

בעקבות המקרה, פנה ראש העירייה, דב צור במכתב למנהלי בתי הספר בעיר: "כראש עירייה אני רואה בחומרה רבה ביותר את האירוע, מוקיע ומגנה אותו ומתייצב מאחורי כל מנהל מול גילוי אלימות מכל סוג שהוא. אנו נטפל באירועים מסוג זה בכל חומרת הדין ולא נאפשר לנגע זה לדבוק בנו ולשבש את מהלך חיינו."

ראש מינהל חינוך בעירייה, אריאלה ישראלי, פנתה גם היא למנהלי בתי הספר בעיר וביקשה לקיים פעילות בנושא אלימות בכל בתי הספר, והוסיפה במכתבה, "אנו מינהל החינוך, משרד החינוך וועד ההורים העירוני כאחד, מוקיעים אירוע שכזה וקוראים קריאה נגד האלימות הבוטה שהופנתה כלפי מנהלת בעירנו, אשת חינוך מוערכת, וקוראים קריאה: די לאלימות!".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה