"לאפשר למשפחות צעירות בית בראשון-לציון"



צור: "בכוונתנו לעודד תמהיל בנייה עם אחוז מסוים של דירות קטנות של 3 חדרים.

ראש העירייה התארח ב"שבת תרבות" בהיכל התרבות, ודיבר על בנייה לזוגות צעירים בעיר דב צור: " המטרה היא לאפשר למשפחות צעירות לרכוש בית בראשון-לציון "
 
ראש עיריית ראשון-לציון, דב צור, התארח בבוקר יום שבת בהיכל התרבות במסגרת תוכנית "שבת תרבות", בהנחייתו של העיתונאי איתן דנציג. במהלך הריאיון התייחס ראש העירייה לנושא הנדל"ן ומחירי הדירות בעיר ואמר כי הוא מעודד בנייה לזוגות צעירים בעיר.

צור, שהתבטא לא פעם על כוונתו להקפיא את הבנייה למגורים בעיר, הסביר כי העיר כבר היום סובלת מצפיפות רבה, וציין כי "בתכנית האב שהוכנה בשנת 2000, היעד היה שבשנת 2020 יהיו בראשון-לציון 250,000 תושבים. כיום אנו בשנת 2009, ובעיר כבר כ-245,000 תושבים. לכן, החלטתי להאט תכניות בנייה נוספות למגורים. צור הדגיש, כי אין זה אומר שבעיר לא ייבנו עוד דירות, וציין כי עוד בטרם כניסתו לתפקיד, אושרו 20,000 יחידות דיור נוספות לבנייה, שייבנו בשנים הקרובות. 

צור אמר כי הסייג היחיד להחלטה להאט את הבנייה למגורים בעיר, היא הבנייה לזוגות צעירים. "בכוונתנו לעודד תמהיל בנייה עם אחוז מסוים של דירות קטנות של 3 חדרים. המטרה היא בהחלט לאפשר למשפחות צעירות לרכוש בית בראשון-לציון, ולהשאיר את הצעירים האיכותיים בעיר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה