מהנדסת העירייה הודיעה על פרישתה



בישיבת הנהלה הודיעה מהנדסת העיר, הגב' סימה קושניר, על כוונתה לפרוש מתפקידה.

בישיבת הנהלה שהתקיימה השבוע (יום ב') הודיעה מהנדסת העיר, הגב' סימה קושניר, על כוונתה לפרוש מתפקידה. "אני מסיימת 33 שנים בעירייה", אמרה קושניר בדמעות, " זו עירי, עיר ילדיי ונכדיי, אמשיך לעמוד לשירותכם."

ראש העירייה, דב צור, הודה לקושניר ואמר כי "העיר ראשון לציון חייבת לסימה תודה גדולה. היה לה חלק גדול בעיצוב תהליכי התכנון והבנייה בשנים האחרונות ועיצוב פניה של העיר. אנו מודים לה על העבודה המקצועית, המסורה והנאמנה לאורך השנים, ובהחלט עוד ניעזר בידע העצום שבאמתחתה ובניסיונה הרב".

קושניר, נשואה, אם לשניים וסבתא לשבעה נכדים, החלה את דרכה בעירייה לפני 33 שנים כמהנדסת רישוי והתקדמה לתפקיד סגן ראש מינהל הנדסה ומהנדס העיר ומנהלת אגף רישוי ופיקוח על הבנייה. משנת 2001 מכהנת קושניר כמהנדסת העירייה.
קושניר מתגאה כי כל בניין שנבנה החל מ-1976 נושא את חתימתה במידה כזו או אחרת. "אני גאה להיות חלק  מהתפתחות העיר. מעיר שמנתה פחות מ-70 אלף תושבים אז, לעיר המונה היום למעלה מ-240 אלף תושבים היום".

קושניר מתגאה גם בפרויקטים גדולים שהחלה לטפל בהם בשנות התשעים והיום הם נכסים של העיר: כביש 431, הבנייה במערב העיר, תחנת הרכבת הראשונה בעיר והעבודה על התחנה השנייה, פיתוח אזורי תעשייה ועוד.  יחד עם זאת, קושניר אומרת כי העשייה היומיומית למען תושבי העיר מילאה אותה בסיפוק רב "אני מודעת לכך שהמערכת שבה אני פועלת היא מערכת בירוקרטית, אך בכל שנותיי ניסיתי לסייע לאנשים לצלוח את סבך הבירוקרטיה ולעזור היכן שניתן."

קושניר אומרת כי כעת היא רוצה להקדיש את זמנה למשפחה, לבעל, לילדים ולנכדים.
סימה קושניר תישאר בתפקידה עד אשר יסתיים תהליך מינוי מהנדס עיר חדש.


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה