נערים שודדים



אחד הנערים תקף אותו בנגיחה בפניו , הפיל אותו על הרצפה ותקף אותו בבעיטות

ב-2/12 התלונן קטין יליד 1993 כי בעת שעבר דרך השוק באזור קניון הזהב יחד עם חברו ניגשו אליו שני נערים, אחד דרש ממנו כסף או שיחת טלפון . אמר להם שאין לו כסף , אחד הנערים תקף אותו בנגיחה בפניו , הפיל אותו על הרצפה ותקף אותו בבעיטות , הוציא את ארנקו ולקח מתוך הארנק 50 ש"ח וטלפון נייד .

בינתיים חבר של הנשדד ברח והזעיק עזרה ואף הצביע על החשודים .אזרח הבחין בתקיפה , התקשר למשטרה והמתין עד בואם של השוטרים תוך שהוא שומר קשר עין ,החשודים נתפסו בסמוך למקום האירוע , נחקרו , הודו שאכן היו בסביבה אך הכחישו את המיוחס להם . לציין שעל אחד החשודים נתפס 50 ש"ח וטען שזה שייך לו ולא נתפס הטלפון הגנוב .

החשודים קטינים  שוחררו למעצר בית של 5 ימים בתום חקירתם 

ב-2/12 התלונן  במשטרה קטין תושב רמת אליהו יליד 1995 כי שני נערים שדדו אותו וגנבו ממנו כסף ופלפון נייד .לדבריו הם תושבי השכונה וכי בעת שהלך יחד עם חבריו , ניגשו אליו הנערים ודרשו כספים .

כשזה אמר להם שאין לו כסף אחד הנערים החשודים תקף אותו באגרופים ובבעיטות , הפיל אותו על הרצפה ובעט בו ואז  אחד החשודים לקח מהמתלונן את הטלפון הנייד לציין כי המתלונן  והחשודים הינם קטינים. שוטרים שהגיעו  למקום עצרו שני הקטינים החשודים בשוד ועוכבו לחקירה , הודו במיוחס להם ושוחררו למעצר בית של 5 ימים.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה