דוכני הסברה נגד שתיית אלכוהול



הוצבו במהלך סופ"ש דוכני הסברה במתחם הבילויים שברחוב בקר פינת ברשבסקי.

במסגרת הקמפיין הארצי למאבק באלכוהול בקרב צעירים, הוצבו במהלך סוף השבוע האחרון דוכני הסברה במתחם הבילויים שברחוב בקר פינת ברשבסקי. הדוכן הופעל ע"י עובדי הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול וכן עובדים מטעם הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ראשון-לציון. היענות ציבור הבליינים הייתה גדולה והאירוע הוגדר על-ידי המארגנים כהצלחה. בהמשך החודש יוצבו דוכנים נוספים במתחם הבילויים.
 
ראש העירייה, דב צור: "המאבק באלימות הוא אחד הנושאים החשובים ביותר על סדר היום העירוני. החלטנו להיאבק בתופעה בנחישות, והחל מה-1 בינואר תופעל תכנית עירונית כוללת למיגור האלימות. השימוש בסמים ושתיית אלכוהול בקרב בני נוער הן תופעות שמגבירות את האלימות. נגע הסמים והאלכוהול נוגע בכולם, לצערנו, גם בילדים טובים ממשפחות טובות. התפקיד שלנו הוא להגביר את המודעות לסכנות של השימוש בסמים ואלכוהול".
 
מנהל הרשות העירונית לסמים ואלכוהול, דוד בן שושן: "כחלק מהקמפיין הארצי שהחל בימים אלה וכחלק ממדיניות ראש העירייה להילחם באלימות, הוצבו דוכני הסברה באזור הבילויים. הצבת הדוכנים היא פעולה אחת מתוך סדרה של פעולות הסברה, בין השאר, הסברה בתוך בתי ספר וברחבי העיר, החתמת עצומה של תושבי העיר הקוראת לשתייה באחריות, קיום מופעים והצגות להעלאת מודעות בדגש על בני הנוער. המטרה היא כרשות עירונית לפעול בשיתוף כל הגורמים - חינוך, רווחה, חברה לביטחון וסדר ציבורי, משטרת ישראל, הורים, ובני הנוער, על מנת להיאבק בתופעת השימוש בסמים ואלכוהול".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה