ספי ריבלין: "שר התרבות" של ראשון-לציון



ספי ריבלין מונה השבוע ע"י ראש עיריית ראשון-לציון, לתפקיד יועץ ראש העירייה לענייני תרבות.

הקומיקאי-שחקן האהוב ספי ריבלין מונה השבוע על-ידי ראש עיריית ראשון-לציון, דב צור, לתפקיד יועץ ראש העירייה לענייני תרבות. ספי, הנאבק בשנים האחרונות במחלת הסרטן, הוא חבר במועצה לתרבות ואמנות של מדינת ישראל, תושב העיר ראשון-לציון ועד לאחרונה כיהן כחבר במועצת העיר. ספי ימלא את תפקיד יועץ ראש העירייה לתרבות בהתנדבות מלאה.

דב צור,: "ספי ריבלין הוא נכס לעיר ראשון לציון, אישיות נפלאה ויוצאת דופן.

 הקריירה של ספי רצופה הצלחות והישגים. דמויות רבות שגילם בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון, הפכו במהלך השנים לנכס צאן ברזל ונכנסו לספר ההיסטוריה של עולם התרבות הישראלי.

 
ראש העירייה, דב צור, אמר: "ספי ריבלין הוא נכס לעיר ראשון לציון, אישיות נפלאה ויוצאת דופן. כשספי הודיע לי על החלטתו לפרוש ממועצת העיר, מיד חיפשתי דרך כיצד להמשיך ולהיעזר בערכו המיוחד, בידע ובניסיונו רב השנים בתחום התרבות. אני רואה אותו ממש כ"שר התרבות של העיר". אין לי ספק שספי יביא עימו רעיונות חדשים ויצירתיים, ויפעל רבות לקידום התרבות בראשון-לציון".
 

ספי ריבלין: "בראשון לציון יש פעילות תרבותית ענפה, אבל עם זאת יש עוד הרבה מה לעשות ואני בא במלוא המרץ לתפקיד. ראשון היא עיר ייחודית, יש בה דברים מדהימים כמו בית הספר העברי הראשון בעולם. אני פועל להקים בעיר מרכז עולמי ראשון ללשון העברית, אני רואה בכך פרויקט לאומי וציוני ממדרגה ראשונה, והדברים כבר קורמים עור וגידים. אעשה את כל המאמצים, בעזרת ניסיוני ויכולותיי, לקדם עוד הרבה רעיונות שיש לי לתכניות ופרויקטים בתחום התרבות, ויצאו לפועל בעתיד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה