איקאה בראשל"צ תיפתח ב-9 במרץ



איקאה ישראל, הודיעה על פתיחת החנות השנייה בהשקעה של כ-400 מיליון שקלים

תשע שנים אחרי שפתחה את החנות הראשונה בישראל, ואחרי כשנתיים של עיכובים, איקאה צפויה לפתוח את החנות השנייה שלה בראשון לציון בתאריך ה-9 במארס 2010.

פתיחת החנות הממוקמת בתוך מבנה שגודלו כ-34 אלף מ"ר בו הושקעו כ-400 מיליוני שקלים, לפי איקאה ישראל, הינה שלב נוסף לפני פתיחת שלוש חנויות בישראל. נציין, כי החנות גדולה בכמעט 50% משטחה של חנות הענק בנתניה.

החנות צפויה להעסיק כ-500 עובדים מתושבי הסביבה אליו יהיה ניתן להגיע דרך כביש 4311, שנסלל בימים אלה, ויוצא מכביש 431 המחובר לנתיבי תחבורה מרכזיים.

"אין לנו ספק כי החנות תתרום לשגשוג כלכלי של כל האזור, כפי שחנות איקאה בנתניה תרמה להתפתחות מתחם פולג בנתניה", אמר מתיו ברונפמן בעל זיכיון איקאה בישראל.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "חנות איקאה בראשון לציון תציע מגוון מוצרים אחיד וזהה למגוון המוצרים בחנות נתניה ושתי החנויות יפעלו תחת לוח פעילויות זהה לאורך כל השנה".

רשת איקאה העולמית כוללת 304 חנויות ב-37 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ -19.8 מיליארד יורו בשנה שהסתיימה באוגוסט 2007. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - בשנה שעברה הודפסו 200 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה