מיזוג אולמות ספורט וסככות הצללה



עיריית ראשון לציון החלה במיזוג כל אולמות הספורט והצבת סככות הצללה בכל חצרות בתי הספר בעיר .

יש מי שכבר נהנים ממיזוג באולמות הספורט וממחסה מן השמש בחצרות בתי הספר. במסגרת תכנית ראש העיר לשדרג את מתקני מוסדות החינוך, החלה העירייה להציב סככות הצללה בכל בתי הספר בעיר, בעלות של כ-1.5 מיליון ₪. בשבועות האחרונים הוצבו הצללות בבתי ספר אביבים, אשלים אומנויות, אשלים אנתרופולוגי, זבולון המר, פרס נובל, בן-גוריון, דורות, רבין, קריית גנים, בר-לב, טביב ומקיף ו'. ראש מינהל שיפור פני העיר בעירייה, ישראל מוטעי, אומר כי במהלך שנת 2010 יותקנו סככות הצללה בכל בתי הספר בעיר.

במקביל, החלה העירייה בהתקנת מערכות מיזוג אוויר באולמות ספורט. עד עתה הותקנו מערכות מיזוג אוויר באולמות הספורט אשר בבתי הספר אופקים, יסוד המעלה, אשכולות, ויתקין ויפה נוף. בעירייה מתכוונים למזג את כל אולמות הספורט בבתי הספר בעיר כבר במהלך שנת 2010. לתכנית הוקצב תב"ר (תקציב בלתי רגיל) בסך 2,550,000 ₪ למיזוג כל אולמות הספורט, חדשים וותיקים יותר, במוסדות חינוך בעיר ראשון-לציון.
 
חבר המועצה אייל מושיוב, אומר כי "העירייה והעומד בראשה, דב צור, שמים דגש על הצעדת מערכת החינוך קדימה להישגים. לצד ההשקעה העצומה בהיבט החינוכי-פדגוגי, אנו רואים חשיבות רבה גם בהעמדת התנאים הטובים ביותר לתלמידי העיר ולצוותים החינוכיים בבתי הספר ובגני הילדים.  המטרה היא להשלים את עבודות המיזוג וההצללה עד לסוף שנת 2010, באופן מדורג". מושיוב מדגיש, כי אולמות הספורט הממוזגים ישמשו הן את בתי הספר והן את החוגים המתקיימים באולמות אלה בשעות אחר הצהריים. מושיוב: "אנו בתחילתו של מהפך בעיר בנושא שדרוג ושיפור הסביבה הלימודית במוסדות החינוך. אנו משקיעים משאבים רבים לטובת הנושא, ואני פונה מכאן לנוער ולילדים – אנא, עזרו לנו לשמור על המתקנים החדשים".

# כל הזכויות שמורות ל- "ראשון פור יו"   Rishon4u.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה