חשד: דקר חברו למוות ואנס את האם



היחידה המרכזית עצרה חשוד ברצח הצעיר בן ה-28 בראשון לציון.

אדם כבן 28 נמצא כשהוא דקור במיטתו - נקבע מוות ברחוב עין הקורא בראשון לציון נמצא אדם כבן 28 במיטתו כשהוא דקור, רופא של מד"א 'איילון' קבע את מותו, שוטרי תחנת ראשון לציון שהוזעקו למקום פתחו בחקירה. מתנדבי זק"א נמצאים במקום הארוע.

אמו של הצעיר בן ה-28, שלפי החשד נדקר למוות בידי חברו בדירה בראשון לציון, סיפרה בחקירתה: "אמרתי לו 'תעשה בי מה שאתה רוצה. רק בבקשה אל תפגע בבן שלי. הוא הילד היחיד שלי, הסיבה לחיי'". לדבריה, הדוקר אנס אותה לאחר מכן.

הותר לפרסום: היחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה עצרה חשוד ברצח הצעיר בן ה-28 בראשון לציון. החשוד, אנדריי ליושצ'נקו, בן 25, נעצר אמש, ומעצרו הוארך היום (שני) בשבוע. לפי החשד, ליושצ'נקו גם כלא ואנס את אמו של הקורבן במשך יומיים.

לדברי ימ"ר מרכז, במהלך חקירתו הודה החשוד ברצח וסיפר שבין יום שישי לשבת, לאחר בילוי משותף עם הנרצח ואחרים, הוא הגיע לבית הקורבן. שם, לאחר מריבה עם הקורבן אשר דרש ממנו לעזוב את המקום, דקר אותו למוות במיטתו לאחר שהמם אותו במכות אגרוף. החשוד גם סיפר שמוקדם יותר הוא והמנוח רכשו בקבוקי בירה ושתו לשוכרה.

לטענת המשטרה, ליושצ'נקו, מובטל מיבנה, גם סיפר כי תקף ואנס ממושכות את האם. היא אושפזה בבית חולים בגין פציעותיה ואף נזקקה לניתוח. בדיקתה הרפואית של האישה העלתה כי אכן נאנסה באופן אכזרי. בפעילות של ימ"ר גם נתפסו כלי הרצח וכן פריטים נוספים אשר לפי החשד לקח ליושצ'נקו מהזירה כדי לטשטש עקבותיו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה