"תאונת עבודה" של הפורץ



המעצר התבצע לאחר שהגנב "שכח" מאחור מרשם רפואי ועליו פרטיו המלאים.

תושב ראשון לציון נעצר בחשד שפרץ לדירה בתל אביב וגנב מספר פריטים חשמליים. המעצר התבצע לאחר שהגנב "שכח" מאחור מרשם רפואי ועליו פרטיו המלאים. השוטרים הגיעו אליו תוך שעתיים - עצרו אותו והשיבו לבעלים החוקיים את הפריטים שנגנבו.

בר בן 30, תושב ראשון לציון, נעצר הלילה (רביעי) בחשד שפרץ לדירה בשכונת פלורנטין בתל אביב וגנב מחשב נייד ומכשירים חשמליים נוספים. החשוד, אגב, נתפס במהירות לאחר שהפיל במהלך "עבודתו" בדירה מרשם רפואי שקיבל ועליו פרטיו המלאים – כולל מספר תעודת הזהות שלו.

תחילת הפרשה בשעות הלילה המאוחרות. תושב תל אביב שב לביתו וגילה כי היא נפרצה ומספר פריטים נגנבו. מייד הוא הזעיק את המשטרה והחל לסרוק את דירתו הפרוצה.

השוטרים שהגיעו לדירה מצאו באחד החדרים מרשם רפואי שאינו שייך לבעל הדירה - אלא לפורץ שהפיל אותו בדרכו החוצה. בתוך זמן קצר הצליחו השוטרים לאתר את החשוד, לעצור אותו ולהשיב לבעלים החוקיים את הפריטים שנגנבו.

קצין במשטרה סיפר לחדשות nana10 כי "גם לגנבים יש תאונות עבודה וזוהי אחת מהן. בהחלט מדובר בביש מזל של הגנב. אנו מתכוונים לפעול כנגדו בכל האמצעים המשפטיים. מיד שהגענו למקום מצאנו את הרכוש הגנוב שהוחזר לבעליו".
 
בעל הדירה: מדובר במזל גדול

בן שלוין, המתגורר בדירה שנפרצה סיפר לחדשות nana10 "יצאתי מהבית בסביבות 20:00וכשחזרתי באזור אחת בלילה היתה לי תחושה שמשהו לא בסדר. בהתחלה לא הבנתי, אך אז לפתע הבנתי שהמחשב הנייד והדי.וי.די אינם".

"מאוד נלחצתי וראיתי סימני פריצה על החלון. התקשרתי למשטרה ושוטרים שהגיעו אליי לדירה מצאו פתק על השיש ושאלו אותי האם מדובר בפתק שלי. אמרתי שאני לא זוכר אבל נבדוק ביחד ולהפתעתנו גילינו את שמו של הפורץ מוטבע על הפתק. אני שמח שהחזירו לי את הדברים ואני יודע שמדובר במזל אחרת הייתי מאבד את הנתונים על המחשב הנייד".

קרדיט: דורון נחום nana10


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה