הרצח בעקבות כמות גדולה של אלכוהול



מהחקירה עולה כי לאחר ששתו כמות גבוהה של אלכוהול, פרץ ביניהם ויכוח שהסתיים ברצח.

על פי החשד, אנדריי לינשנקו, בן 39 מיבנה, רצח את חברו בן ה- 28 לאחר שבילה עמו בבית קפה. מהחקירה עולה כי לאחר ששתו כמות גבוהה של אלכוהול, הלכו השניים לביתו של הקורבן שם פרץ ביניהם ויכוח שהסתיים ברצח. לאחר מכן, על פי החשד, אנס החשוד את אמו של חברו שהייתה בבית. לינשנקו הודה במעשים

המשטרה פענחה את רצח הצעיר בן ה-28 מראשון לציון בליל שבת. החשוד ברצח, אנדריי לינשנקו, בן 30, מיבנה, הודה בביצוע הרצח והוא חשוד גם כי אנס את אמו של הקורבן והתעלל בה במשך יממה שלמה, בשיטת "התפוז המכני". מעצרו הוארך בשבעה ימים.
 
בחקירתו בימ"ר מרכז סיפר לחוקרים, בפיקודם של סנ"צ אלי אסייג, סגן מפקד הימ"ר וסנ"צ עופר מועלם קצין התשאול, כי ביצע את המעשה לאחר שחברו העליב אותו וביקש ממנו לצאת מביתו.

מחומר החקירה שאספה המשטרה עולה, כי בליל שבת יצאו הקרבן והרוצח לבלות בבית קפה בשכונת רמת אליהו בראשון לציון. הם שתו במקום כמות גדולה של אלכוהול, ובשלב מסוים שבו לביתו של הנרצח ברחוב עין הקורא בראשון לציון.

הנרצח, לוחם ביחידה קרבית שהשתחרר רק לפני מספר שבועות מצה"ל, ביקש לעלות לביתו ולישון. חברו ביקש להצטרף אליו. "הנרצח נכנס לחדרו ונשכב על המיטה, ואילו החשוד ברצח החל לשחק במחשב ואף הפעיל את המוסיקה, דבר שהפריע לנרצח", סיפר סנ"צ אלי אסייג.

"הוא ביקש מחברו לעזוב את המקום, אבל בשלב הזה התפתח דין ודברים בין השניים שבסיומו הטיח הנרצח בחברו את המילים 'סתלק' לי מהבית!'", המשיך אסייג. "בשלב הזה פנה החשוד ברצח למטבח, שלף סכין, שב לחדרו של חברו ודקר אותו מספר רב של דקירות בבטן ובחלקי גוף אחרים".

"אמו של הנרצח, ששמעה את קולות המאבק מיהרה לקום ממיטתה והותקפה אף היא על ידי החשוד ברצח. בשלב הזה הוא גרר אותה לחדרה שם התעלל בה בשיטת 'התפוז המכני' כשהוא תוקף אותה מינית", הוסיף סנ"צ אסייג.

הסכין נמצאה מתחת לבית

במשך לילה שלם הוא התעלל באם ואיים עליה. "בשלב מסוים היא ראתה כי בנה ללא רוח חיים, אבל היא הבינה שאם תזעק לעזרה הוא יחסל אותה", סיפר אחד מחוקרי המשטרה. "רק ביום ראשון בבוקר הוא עזב את הדירה ואז היא הזעיקה את המשטרה".

תחילה נעצרה האם על ידי שוטרי משטרת ראשון לציון, שחשדו כי היא הרוצחת, אולם מהר מאוד, לאחר שחוקרי הימ"ר נכנסו לתמונה הם הבינו כי האם אכן קרבן למסע התעללות. החוקרים הצליחו לאתר עדי ראייה שהבחינו בנרצח יחד עם החשוד בבילוי המשותף בבית הקפה בשכונת רמת אליהו. הם גם הצליחו לבצע איכוני טלפונים של החשוד ושל הנרצח.

החשוד נעצר כבר שלשום בביתו שביבנה ובמקביל מצאו השוטרים מתחת לבית את הסכין ששימשה ככלי הרצח. באותן שעות הועברה האם לבית החולים וולפסון לאחר שהרופאים אבחנו מספר דקירות בגופה. היא אושפזה ונותחה והמשטרה אף הציבה שמירה עליה.

שלשום הובא החשוד לבית המשפט בראשון לציון, לדיון בהארכת מעצרו. בתום הדיון הוארך מעצרו בשבעה ימים.

קרדיט: אבי אשכנזי ונתיב נחמני NRG


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה