"אנסו אותי ואני יצאתי שקרנית"



סיפורה של נאנסת שיוצאת למאבק להוכחת אשמתם של שני הצעירים שלטענתה אנסו אותה.

בחדשות השבת בערוץ 10 תשודר כתבה שמביאה את סיפורה של רונית (שם בדוי), שיוצאת למאבק להוכחת אשמתם של שני הצעירים שלטענתה אנסו אותה. בראיון ראשון לאושרת קוטלר בנגל, היא תיארה את הלילה הנורא ששינה את חייה.

לפני עשרה ימים זיכה בית המשפט המחוזי בתל אביב את צחי וזיו, שני צעירים בשנות העשרים לחייהם, מאישום באונס נערה לפני כשנתיים. הדבר התרחש בתום בילוי לילי עתיר אלכוהול באחד המועדונים באזור התעשייה של ראשון לציון. הנערה טוענת כי השניים השקו אותה לשוכרה, סיממו אותה ללא ידיעתה, ואחר כך, באמתלה שהם מפנים אותה למד"א בגלל מצבה, אנסו אותה במכונית. הצעירים הכחישו את כל האישומים נגדם ולבסוף זוכו מחמת הספק.
 
מאז הפסיקה לא מצליחה רונית (שם בדוי) לישון בלילות. שנתיים היא חיכתה שהבחורים שלדבריה אנסו אותה יתנו את הדין על מעשיהם, אבל בית המשפט החליט לזכות את הנאשמים מחמת הספק למרות שקבע כי עדותה אמינה עליו. כעת היא יוצאת למאבק נוסף להוכחת אשמתם.

כיצד קורה שלמרות ראיות DNA שנמצאו בתחתוניה ושמלתה של רונית, ובהם אפילו עקבות זרע, החליט בת המשפט על זיכוי? בחדשות השבת בערוץ 10 תשודר השבוע כתבה שמביאה את השתלשלות הפרשה ואת גרסאות המעורבים בה.

 קרדיט: nana10


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה