שר התמ"ת ביקר בראשון לציון



בנימין (פואד) בן אליעזר סייר הבוקר (ב') יחד עם ראש העירבמוקד "כל-יכול"

שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, בנימין (פואד) בן אליעזר סייר הבוקר (ב') יחד עם ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ובכירי משרד התמ"ת  במוקד השירות הטלפוני "כל-יכול" המעסיקה אנשים עם מוגבלות.  בן אליעזר אמר כי עיקר תרומת המפעל הוא מתן פתרון תעסוקתי הולם המאפשר לאנשים לחיות בכבוד תוך תרומה למיצויים האישי, משפחותיהם, הקהילה בה הם חיים והמשק.
 
חברת "כל – יכול" הינה מיזם חברתי – עסקי  הפועל בשוק החופשי כשנתיים ומעסיקה כ- 150 אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות ונפשיות במגוון תפקידים ושירותים בענף התקשורת. החברה פועלת בסביבת עבודה המשלבת פתרונות טכנולוגיים במגוון רחב של מוגבלויות ומאפשרת גמישות תעסוקתית וליווי אנשי מקצוע.

השר בן אליעזר הנחה את מנהל המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות, בני פפרמן, לבחון מתן סיוע לאנשים עם מוגבלות ע"י ההתאמות במקום העבודה בנושאים מגוונים לרבות הנגשה, הכשרה והדרכה מקצועית והגמשת שעות העבודה. עוד הציע השר להנהלת החברה לבחון הקמת מוקד שרות נוסף בצפון הארץ ולהסתייע במגוון כלי משרד התמ"ת, לרבות מסלול תעסוקה.
 
ראש העיר, דב צור, אמר בתום הסיור: "אנשי 'כל יכול' מוכיחים כי אין דבר העומד בפני הרצון, וכי במקום שיש נחישות ורצון לעשות ניתן להתגבר על כל מכשול. זהו פרויקט חשוב ואני גאה על כך שעיריית ראשון לציון הייתה מהגופים הראשונים שנתנו לחבר'ה האלה הזדמנות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה