שוטר הותקף במכות



השוטר עצר והותקף. החשודים הפילו אותו לרצפה וגרמו לו שבר ביד.

השוטר, שעיכב נהג בן 20 לבדיקה לאחר שעורר את חשדו, ביקש לעצרו והותקף בידי חבריו. הם הפילו אותו לרצפה וגרמו לו שבר ביד.

שוטר משטרת התנועה הארצית שניסה לעצור נהג שתוי שסירב להזדהות הותקף על ידי שניים מחבריו. על פי החשד, במהלך התקיפה שאירעה לפנות בוקר (שבת) בכניסה לראשון לציון, הכו השניים את השוטר, שברו את ידו וסייעו לחברם להימלט עם האזיקים על ידיו.

הנהג, בשנות ה-20 לחייו, נעצר והובא לחקירה. חבריו נעצרו גם הם ושוחררו למעצר בית בן חמישה ימים. הנהג חשוד בנהיגה בשכרות, תקיפת שוטר ובריחה ממעצר. במשטרה מתכוונים להגיש כתב אישום נגדו ונגד חבריו כבר בשבוע הבא. השוטר פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים אסף הרופא.

התקיפה אירעה כשהשוטר, שעסק באיתור נהגים שיכורים בכביש פלמחים-ראשון לציון, הבחין בכלי רכב שעורר את חשדו וסימן לו לעצור בצד. "כבר בשיחה עם הנהג הבחין השוטר כי ייתכן שהנהג תחת השפעת אלכוהול", סיפר רפ"ק יגאל הבשור, דובר אגף התנועה של המשטרה. "מפיו עלה ריח חריף של אלכוהול, הוא דיבר לא לעניין והתנהג בצורה חשודה".

לאחר שהתברר כי בידי הנהג אין כל תעודה מזהה, דרש השוטר מהצעיר שיתלווה אליו לצורך זיהוי בתחנת המשטרה. הנהג החל לדחוף את השוטר, שהודיע לו כי הוא עצור ובמקביל הזעיק תגבורת.

השוטר הספיק להניח אזיק על ידו של הנהג, כששניים מחבריו החלו להכות אותו מכות נמרצות. הצעיר הצליח להימלט מהמקום כשעל ידו האזיק, אך חבריו נלכדו על ידי כוחות הסיוע והובאו לחקירה. לאחר בדיקה קצרה הגיעו השוטרים אל בית הוריו של הנהג ואלה מסרו את כתובת מגוריו בראשון לציון.

קרדיט: אבי אשכנזי ונתיב נחמני NRG


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה