מוסר תשלומי הצ'קים בראשל"צ השתפר



תושבי ראשון לציון שיפרו את מוסר התשלומים שלהם ביותר מ 22% בשנת 2009

מנתוני חברת ERN מבית כ.א.ל המאבטחת עסקאות צ'קים עולה כי למרות החששות משנה כלכלית קשה, תושבי ראשון לציון שיפרו את מוסר התשלומים שלהם ביותר מ 22% בשנת 2009

יש על מי לסמוך: מבדיקה שערכה חברת ERN מבית כ.א.ל המאבטחת עסקאות צ'קים ומבטיחה לבית העסק כיסוי מלא במקרה של "צ'ק חוזר" עולה כי רק 2.47 אחוז מעסקאות שבוצעו בצ'קים בראשון לציון סובלות מאי כיסוי של העסקה בשנת 2009, זאת לעומת 3.19 אחוז בשנת 2008. כל זאת כאשר גם סכום העסקה הממוצעת עלה ביותר מ 15 אחוז.

המשמעות הכלכלית הנגזרת מנתונים אלה היא כי למרות החשש הכללי במשק, תושבי ראשון לציון ביצעו עסקאות גדולות יותר באמצעות צ'קים וכי מוסר התשלומים שלהם השתפר ביותר מ 22 אחוז.

 מנתונים נוספים שמסרה החברה עולה כי העסקאות העסקות הבטוחות יותר לשנת 2009 היו בתחומי ציוד משרדי, ריהוט, קרמיקה, ומטבחים. בתחומים אלה חזרו רק אחוז אחד מן הצ'קים על אף שבחלקם מדובר בסכומים גבוהים במיוחד. עסקה ממוצעת בתחום המטבחים עמדה בשנת 2009 על 11,961 ₪ ובמקרה זה לתשלום בצ'קים יש יתרון ברור מאחר ועסקאות הצ'קים אינן תלויות באובליגו של כרטיסי האשראי מאחר והם מקור אשראי חוץ בנקאי.

לדברי עופר כרמל, מנכ"ל ERN : "מנתוני החברה ניתן לראות שיפור ניכר במוסר התשלומים של תושבי ראשון לציון בהשוואה לנתוני השנה שבעברה. כמו כן מבדיקה ארצית שערכנו אנו מגלים כי יותר בתי עסק מעדיפים לכבד צ'קים על מנת להגדיל את קהל לקוחותיהם וכמות העסקאות המבוצעות בבתי העסק. היום קיימות לרשותנו טכנולוגיות המאפשרות בטיחות של עסקאות צ'קים הדומה לזו של כרטיסי אשראי".

 קרדיט כתבה ל- MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה