למעלה מאלף איש ביריד התעסוקה



למעלה מ-1000 מתושבי העיר הגיעו ליריד שיזמה העירייה בשיתוף איקאה ישראל וסינמה סיטי.

למעלה מ-1000 איש הגיעו ביום שלישי האחרון ליריד התעסוקה שהתקיים בבניין העירייה. יריד התעסוקה נערך ביוזמת העירייה, יחד עם איקאה וסינמה סיטי, שצפויות לפתוח את משכנן החדש בראשון לציון בעוד פחות מחודש ויחד ביקשו לגייס כ-400 עובדים חדשים.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, יזם את יריד התעסוקה על מנת לסייע לתושבי העיר לאייש את מקומות העבודה הללו, בדגש על צעירים, סטודנטים וחיילים משוחררים. את היריד ארגנו אנשי פיתוח עסקי וקידום יזמות בעירייה. 

אפילו מארגני היריד הופתעו מההמונים שהגיעו. כבר בשעה 14:00 המתינו מאות אנשים לפתיחת הדוכנים. איקאה התחילה את היום עם שני נציגים ולאחר מספר שעות הוסיפה עוד 5 נציגים שיראיינו את המועמדים. אנשי ג'וב טוב שגייסו עבור סינמה סיטי תגברו גם הם את עמדותיהם. 

ראש העיר, דב צור, סייר בין מבקשי העבודה ואמר כי הוא רואה חשיבות עליונה בכך שתושבי ראשון לציון יוכלו להיות הראשונים ליהנות מפירות ההתפתחות הכלכלית של העיר. עוד הוסיף ראש העיר כי עיריית ראשון לציון תמשיך לסייע ולתמוך בחברות אשר יפעלו לפיתוח העיר וליצירת מקומות תעסוקה חדשים.
 
המבקרים קיבלו מידע רחב לגבי המשרות הפתוחות בחנות איקאה ובמתחם הסינמה סיטי, ורבים מהם הגישו את מועמדותם.

ביחידה לפיתוח עסקי ויזמות בעירייה הביעו שביעות רצון מהיענות התושבים ליריד התעסוקה. מרינה רדלינגר, מנהלת פרויקטים ביחידה לפיתוח עסקי וקידום יזמות בעירייה, אמרה: "אחת המטרות המרכזיות של היחידה היא להביא לראשון לציון חברות מהגדולות במשק, ולסייע לתושבי העיר להשתלב בחברות הללו. אנו מקווים שעזרנו לתושבים שהגיעו ולו במעט".

חגית אבוקרט, מנהלת משאבי אנוש של חנות איקאה ראשון לציון שביקשה לגייס כמאתיים עובדים: "איקאה מאוד מרוצה מהיענות התושבים ליום הפתוח. במהלך היום הגיעו הרבה מועמדים שיכולים להתאים לעבודה בחנות. איקאה מודה לעיריית ראשון לציון על שיתוף הפעולה וקיום יריד התעסוקה בטווח קצר במטרה לעודד העסקת עובדים מראשון לציון".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה