רכב נפל מגרר עירוני לכביש סואן



בשיאה של תנועת כלי רכב נשמט רכב שנגרר בידי גרר עירוני למרכזו של הכביש.

בשיאה של תנועת כלי רכב באחד הכבישים הסואנים ביותר בראשון לציון, נשמט רכבו של עורך דין שנגרר בידי גרר עירוני למרכזו של הכביש. באורח נס זה נגמר ללא תאונה וללא נפגעים. העיריה מצטערת על התקלה ומבטיחה לפצות את בעל הרכב בגין השבתת הרכב

נס בצהרי היום: סיבה נוספת לכך שלא כדאי לחנות באופן לא חוקי, ובעיקר לא להיגרר בגרר המופעל בידי העיריה: מכונית שנגררה, ככל הנראה כתוצאה מחנייה בלתי חוקית בראשון לציון, נשמטה בכביש ראשי מרכב הגרר העובד בשירות העירייה. באורח נס לא ארעה תאונת דרכים כתוצאה מתקלה חמורה זו.

יום שלישי, שעת צהריים מוקדמת. הנהגים הנוסעים בכביש משה דיין בעיר נבהלים מעוצמת רעש של פגיעת רכב בכביש. "חשבתי שזו תאונת דרכים קטלנית", אומר אחד הנהגים. מיד לאחר מכן מבחינים העוברים והשבים ברכב מרוסק על הכביש ולצידו משאית גרר.

מתברר שהרכב נפל מהגרר שעובד בשירות העירייה. בעל הרכב, עורך דין במקצועו, לא היה במקום ורק לאחר מכן הוא התבשר על כך שאמנם גררו לו את הרכב, אבל את הקנס הוא כנראה לא ישלם. במקום זה הוא צריך לחפש רכב חדש.נהגים רבים שעצרו בצד הדרך למראה המחזה הבלתי שיגרתי, הביעו שמחה לאיד כלפי העירייה בשל הפעלת הגרר.

מהעירייה נמסר בתגובה כי "כתוצאה מתקלה טכנית ברכב הגרר, החליק ונפל רכבו של עורך הדין ונגרם לו נזק בלתי הפיך. החברה הקבלנית שמבצעת את הגרירה הינה חברה מקצועית ומנוסה והרכבים הנגררים על ידה מבוטחים".

בעירייה הוסיפו כי הם "מצטערים על אי הנעימות שנגרמה לעו"ד ובפגישה שנערכה עימו הובהר לו כי נסייע לו ככול יכולתנו להסדרת הנושא על הצד הטוב ביותר".

קרדיט: חזי דרקסלר  MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה