ראשל"צ בין הערים על הכוונת של חיזבאללה



ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה מציג את הערים בגוש דן שהן המטרה הבאה של הארגון.

קריין ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה מראה על המפה הישראלית את כל הערים שלטענתו בטווח האיום של טילי הארגון. מנס ציונה ועד אור יהודה - הוא נוקב בשמות הערים בעברית רהוטה ומסביר: "כל גוש דן יהיה בטווח הטילים"

פרסום עוד ממד בלוחמה הפסיכולוגית של חיזבאללה: לאחר שחסן נסראללה הבטיח שאם ישראל תפציץ את רובע דאחייה חיזבאללה יפציץ את תל אביב, רשת אל-מנאר תורמת את התיאורים הגרפיים.

ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה ממשיך בלוחמה התקשורתית כשהוא מציג לראווה את המפה של ישראל ומתאר בפירוט את הערים השונות בגוש דן - המטרה הבאה של הארגון. תל אביב, חולון, רמת השרון, גבעתיים, בני ברק, ראש העין, הוד השרון, ראשון לציון, נס ציונה - הם רק חלק מהערים אותם מתאר הקריין בקול רהוט כמי שנמצאות בסכנת טווח הטילים של חיזבאללה.

"יש בידי חיזבאללה מאות טילים בטווח של 256 קילומטר", מסביר המגיש בדיווח פרופוגנדי עטוף בנימה עיתונאית, "פירוש הדבר שכל גוש דן יהיה בטווח הטילים".
 
ביום שלישי האחרון נשא מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאום לרגל "יום השהידים" של הארגון, ושיגר בעצמו איומים קשים לעבר ישראל. בין היתר אמר נסראללה "אם תפגעו בנמל התעופה הבין לאומי רפיק אל-חרירי בביירות, אנחנו נפגע בנמל התעופה בן גורין בתל אביב".

לקול תשואות רבבות מתומכיו הוסיף מזכ"ל הארגון ואמר "אם תפגעו בנמלים שלנו - אנחנו נפציץ את הנמלים שלכם, אם אתם תפגעו בבתי הזיקוק שלנו – אנחנו נפציץ את בתי הזיקוק שלכם".

 קרדיט: צבי יחזקאלי nana10

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה