"צרפתי" זכו במכרז בניית 40 דירות בנחלת



שיווק הפרויקט יחל בעוד כ- 3 חודשים והוא יתאפיין בדירות גדולות – 5 חדרים, דירות מיני-פנטהאוז ודירות פנטהאוז

חברת צבי צרפתי ובניו מדווחת על זכייתה במכרז לבניית 40 דירות חדשות בבנייה רוויה על מגרש של 2,470 מ"ר בשכונת נחלת יהודה החדשה בראשון לציון. היקף ההשקעה מוערך בכ- 21 מיליון שקל. החברה תשלם 4.2 מיליון שקל על פיתוח.

מהחברה נמסר כי שיווק הפרויקט יחל בעוד כ- 3 חודשים, וכי הפרויקט יתאפיין בדירות גדולות – 5 חדרים, דירות מיני-פנטהאוז ודירות פנטהאוז.

חברת צבי צרפתי ובניו היא מהחברות הותיקות בענף הנדל"ן, הבונה בעיר ראשון לציון כבר למעלה מ- 40 שנה. החברה בנתה במרוצת השנים מאות יחידות דיור, וכיום בונה שני פרויקטים למגורים בלב העיר: פרויקט צרפתי סנטרל, המוקם במתחם התחנה הישנה ומשלב מסחר ומגורי יוקרה במרכז העיר ראשל"צ. פרויקט מגדל ביאליק הינו מגדל המתנשא לגובה של 14 קומות כאשר כל הדירות בו הן בנות 2.5 חדרים בלבד.

החברה בונה פרויקטים למגורים גם מחוץ לראשל"צ, ביניהם פרויקטים בתל אביב, נס ציונה ובת ים. כמו כן, החברה מחזיקה בקרקעות גם בבאר יעקב.

רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברה מוסר כי "הזכייה במכרז הייתה לנו חשובה ואנחנו מאמינים בפוטנציאל הנדל"ני של השכונה. נחלת יהודה החדשה היא אחת השכונות היוקרתיות והמבוקשות ביותר בראשון לציון והסביבה. השכונה מושכת ביקושים בעיקר מצד משפרי דיור, תושבי ראשון לציון והסביבה".

קרקיט: אתר נדל"ן היום


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה