ראשל"צ: קניון ליד הבית



מנכ"ל חברת "בנייני יושקו: "לאנשים קשה לנסוע רחוק עם הילדים והנכדים. הם רוצים קניונים ליד הבית"

נפתח השבוע: חברת "בנייני יושקו" חנכה השבוע את הקניון השכונתי השני שבבעלותה בראשל"צ - קניון הקארדו. המנכ"ל יהודה שגיב רואה בבניית קניונים שכונתיים את העתיד בשוק שטחי המסחר בעיר. לרגל פתיחת הקניון החדש הוא אמר: "לאנשים קשה לנסוע רחוק, עם הילדים והנכדים. הם רוצים קניונים ליד הבית. אם הקניון השכונתי מציע להם אטרקציות מגוונות וחנויות מותגים, אין לתושבים סיבה לנסוע לקניון גדול".

שגיב לא חושש מסניף "איקאה" שייפתח בחודש הבא. גם עיר הסרטים "סינמה סיטי", שתיפתח בשבועות הקרובים, לא מדאיגה את הקבלן שבנה כ-1,000 יחידות דיור בעיר. "בהתחלה כולם ילכו למרכזי הקניות הללו, אבל לא יחלוף זמן רב עד שהתושבים יחזרו לשבת בקניון השקט והמוכר ליד הבית", הוא אומר.

האם אתה אומר את זה מניסיון, או שזו תקווה?

"קניון 'הבאר' שבבעלותי קיים כבר עשר שנים והוא הוכיח את עצמו. לכן החלטתי לפתוח קניון שכונתי נוסף. לא רק בראשל"צ, אלא בכל הארץ קיימת מגמה לחזור לקניונים ולמרכזי הקניות השכונתיים. אנשים רוצים לשתות קפה ליד הבית".

איך אתה בוחר את השכונה שבה נבנה הקניון?

"הניסיון מוכיח שככל שהמצב הסוציו-אקונומי של תושבי בשכונה עולה, כך הם פחות מחפשים את הקניונים הגדולים בפאתי העיר, שבהם אולי הם יחסכו כמה שקלים. הזמן שלהם יותר יקר מהחיסכון".

 שגיב לא מתיימר להחליף את הקניונים הגדולים. הוא גורס שהם לא מתחרים שלו, אלא נמצאים בתחום אחר. "הקניונים הגדולים מושכים קליינטים מערים אחרות ואנחנו מתבססים על תושבי השכונות במערב ראשל"צ. לקניונים שלי לא באים אנשים מחולון ובת-ים", הוא אומר.

מה היית ממליץ לראש העירייה דב צור לבנות בשטח שיתפנה בצריפין?

"הרעיון של צור לבנות במקום שטחי מסחר והיי-טק הוא טוב. אבל צריך גם מסחר, גם היי-טק וגם מגורים. אחרת הצעירים יברחו מהעיר והיא תהפוך לעיר זקנה. זו לא המטרה של אף אחד. גם לא של דב צור. בסוף כולם יגיעו למסקנה שצריך לבנות יותר דירות לצעירים".

קרדיט: חזי דרקסלר  MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה