נחנך כביש הגישה המורחב לאיקאה



כביש 4311 הורחב המסגרת דרישות הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז, כתנאי לפתיחת החנות

הבוקר, בגשם זלעפות, חנכו שר התחבורה, ישראל כץ וראש עירית ראשון לציון, דב צור, את כביש 4311 המורחב, המוביל למרכז העסקים שורק - שם תיפתח בשבוע הבא חנות איקאה. כביש 4311 הורחב כחלק מדרישות הוועדה המחוזית לפתיחת איקאה.

הכביש הורחב מכביש דו-נתיבי, בו נתיב אחד לכל כיוון, לכביש ארבעה נתיבים, בו יהיו שני נתיבים לכל כיוון. על הכביש יוצב רמזור בפנייה ליישובים גן שורק ונטעים. הפרויקט בוצע על ידי החברה הכלכלית ראשון לציון ומומן במחציתו על ידי משרד התחבורה.

כביש 4311 מוביל למרכז העסקים שורק, שהולך ומוקם בימים אלו, ויהפוך לאחד ממתחמי העסקים המרכזיים, המתקדמים והנגישים בישראל. כבר היום בחרו להשקיע ולהשתקע במתחם חברות רבות כגון איקאה ישראל, קוקה קולה, חברות נדל"ן, בנקים ועוד..

בנוסף, העירייה בשיתוף חברת האוטובוסים אגד, נערכת לתת שירות תחבורה ציבורית לבאי סניף איקאה החדש. החל מיום 7.3.10 תעמיד אגד לרשות המגיעים לאיקאה 4 קווי שירות: מהתחנה המרכזית בתל-אביב, מתחנת רכבת "ראשונים" בראשון לציון, מהתחנה המרכזית בראשון לציון וקו נוסף מפלמחים.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אמר, כי כביש זה מתווסף לרשת הכבישים ההולכת ומתפתחת באזור ראשון לציון והסביבה - 431, נתיבי איילון, כביש 4 - שהופכים את ראשון לציון והאזור כולו לנגיש ומרכזי. צור בירך את כל השותפים לפרויקט על העבודה המואצת לעבודות הרחבת הכביש, שהסתיימו בפחות מארבעה חודשים, וכן הודה למשרד התחבורה על המימון והגיבוי.

שר התחבורה, ישראל כץ, אמר כי תשתיות מאפשרות צמיחה. "אין לי ספק שהכביש הזה ישמש את אזרחי ישראל, שיגיעו לכאן ויניעו את גלגלי המשק. כץ דיבר על פרויקט "נתיבי ישראל" שאושר לאחרונה בממשלה ואמר כי החלטת הממשלה תאפשר לפתח את ראשון לציון וגוש דן, תסייע לפריפריה להתחבר להצלחה הזו ותפרוץ את מחסום גדרה-חדרה".

בתמונה: ראש העיר, דב צור, מנכ"ל החברה הכלכלית, רמי דואני, שר התחבורה,  ישראל כץ
צלם – עידן גרוס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה